پارچه مبلی چرم طرح دار

یکی از پارچه های اثاثه یا لوازم داخلی این یک پارچه مبل بر پایه پارچه با ظاهری خرید چرم اشبالت است. پارچه اثاثه یا لوازم داخلی نوباک طرح چرمی ما  ساخته شده است پارچه اثاثه یا لوازم داخلی چیست بلکه   این نوع پارچه که با نام های مختلف «نوبوک یا جیر» نامیده می شود، در اصل یک پارچه مبل بادوام است. یکی از مواد فنی نساجی است. نوعی مخمل که از دستگاه خارج می شود به نام مخمل بافتنی راشل فرآیندهای نساجی زیادی را طی می کند (برآمدن یا سنباده زدن – رنگرزی – تثبیت – نرم کردن و غیره سطح آن توسط دستگاه های مرور شکل می گیرد. دستگاه مخصوصی است که برای تولید پارچه مبلی چرم طرح دار تولید می شود – با سمباده صنعتی روی سطح مخملی صاف طرح های مختلفی داده می شود و ظاهری چرمی با سطح مخملی ایجاد می کند). پارچه های اثاثه یا لوازم داخلی دارای لایه دوم پارچه برای بصری بادوام تر و سفت تر هستند. نوبوک لمینیت شده با این پارچه، که می توان آن را نمد در نظر گرفت. همانطور که در مدل های مبل ما مشاهده می کنید دارای یک طبقه بندی است.

چرم

چرا برای پوشش مبل از چرم شتری خام این یکی از قوی ترین پارچه های اثاثه یا لوازم داخلی است. با ساختار محکم، ضخیم و سفت آن، تصویر صندلی با کیفیتی شکل می گیرد. رنگ‌ها حتی در روشن‌ترین رنگ‌ها نیز چشمگیر هستند. حتی برای مقرون به صرفه ترین مبل ها نیز طبقه بندی چشم نوازی را ارائه می دهد، زیرا ساختار اسفنجی زیرین را در ساخت صندلی و خرید مبل یا پوشش صندلی به خوبی درک می کند. با خاصیت ضد آب آن در صورت گرد و غبار یا لکه شدن به مرور زمان تمیز کردن آن بسیار آسان است.

چرم اشبالت طبیعی

کافی است یکی از محلول های لکه گیر فرش را روی آن اسپری کنید و سپس با دستمال مرطوب آن را پاک کنید. بدون لکه، به راحتی با یک دستمال مرطوب پاک می شود. فقط یک ایراد دارد، نفوذپذیری هوای آن کم است، بنابراین از نظر لمسی پارچه ها با چرم بزی دیگر کمی متفاوت است و اگر برای مدت طولانی روی آن دراز بکشید ممکن است عرق کند.

چرم اشبالت

اگر صندلی های گران ترین شرکت های مبلمان را دوست دارید، اما بودجه شما کافی نیست، اگر به دنبال صندلی ای هستید که سال ها دوام بیاورد. پارچه اثاثه یا لوازم داخلی نوباک طرح چرمی ما فقط برای شما مناسب است و قیمت پارچه مبلی بسیار مناسب است. با یکی از فرآیندهای نساجی که در بالا توضیح داده شد، “طبقه بندی چرم” برای این پارچه اعمال شده است. به خصوص در مدل های مبل چستر، A+ یکی از پارچه های صندلی هایی است که در شرکت های مبلمان بسیار باکیفیت مشاهده می کنید. می توان نام هایی مانند مبلمان بای کپی، مبلمان فاتح کیرال، مبلمان لازونی، مبلمان کاسا، زبرانو، مودو هوم، ونسا، سالونی، بلونا و غیره را نام برد.