قیمت چرم اشبالت + خرید چرم اشبالت طبیعی و فروش چرم اشبالت مصنوعی

چرم اشبالت یکی از بهترین چرم های کاربردی برای تولید انواع کیف و کفش می باشد که به صورت طبیعی یا مصنوعی تولید می شود و هر کدام از آنها دارای کیفیت و قیمت های متفاوتی نسبت به هم می باشند، برای خرید چرم اشبالت طبیعی و حتی برای سفارش چرم اشبالت مصنوعی و دریافت استعلام قیمت این محصول، این سایت اینترنتی یکی از جامع ترین فروشگاه های عرضه کننده برای انواع چرم اشبالت می باشد که نمونه های متنوعی از آنها را در معرض فروش قرار داده و متقاضیان می‌ توانند از طریق این سایت آنها را سفارش داده و خریداری کنند.

قیمت چرم اشبالت + خرید چرم اشبالت طبیعی و فروش چرم اشبالت مصنوعی

صادرات چرم اشبالت

صادرات چرم اشبالت چرم یکی از بهترین فرآورده هایی می باشد که از دباغی پوست حیوانات به دست می آید و دارای نمونه های بسیار زیادی بوده که می توان به چرم گاوی، چرم مار، چرم بز، چرم گوسفند و نمونه های دیگر اشاره نمود.

فرآیند دباغی یکی از اصلی‌ ترین مراحل برای تولید چرم به شمار می‌ رود که در این راستا بهترین نوع چرم طبیعی تولید خواهد شد و برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

چرم اشبالت به نوعی چرم گفته می شود که از پوست گاو به دست می‌ آید و در واقع قسمت زیرین پوست گاو برای چرم اشبالت استفاده می‌ شود که این محصول خود دارای مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی بوده که با توجه به آنها از نمونه های دیگر تشخیص داده می شود.

از آنجایی که چرم اشبالت برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، سبب شده تا در کشورهای مختلف نیز دارای میزان تقاضا و فروش بالایی باشد و این محصول به عنوان نوعی چرم صادراتی در کشورهای مختلف نیز به فروش برسد.

صادرات چرم اشبالت به کشورهای مختلف بر حسب میزان تقاضای آنها انجام می گردد و از آنجایی که کشورهای مختلفی مانند چین، ترکیه، آمریکا و غیره نیز در این زمینه دارای فعالیت بسیار زیادی می باشند، شرکت های صادراتی داخلی نیز برای حفظ جایگاه خود و رقابت با آنها این نمونه چرم را نیز با کیفیت بسیار خوب تولید و صادر می کنند.

صادرات چرم اشبالت به کشورهای زیادی انجام می‌ شود که در این بین بهترین و باکیفیت ترین نمونه هایی که از لحاظ ضخامت، اندازه، رنگ و سایر ویژگی های مختلف دیگر متمایز می باشند، انتخاب گردیده و به روش‌ های مختلف زمینی یا هوایی با توجه به قوانین و شرایط کشور مقصد صادر می شود.

خرید چرم اشبالت طبیعی

خرید چرم اشبالت طبیعی چرم اشبالت عمدتاً برای تهیه ست کیف و کفش،‌ کمربند، کلاه و سایر اکسسوری های مختلف و لوازم تزئینی قابل استفاده می باشد و این محصول دارای ویژگی هایی به شرح زیر است.

  1. یکی از ویژگی هایی که چرم اشبالت طبیعی دارد ظاهر پرز مانند این محصول می باشد به نحوی که با دارا بودن ظاهر پرز مانندی که دارد، از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و احساس نرمی زیادی نیز به فرد منتقل میکند.
  2. چرم اشبالت برخلاف چرم های طبیعی دیگری که تولید می شود در برابر آب و رطوبت چندان مقاوم نیست، به نحوی که به راحتی آب و رطوبت را به خود جذب می کند و خیس می گردد، از اینرو در زمان استفاده از آن در شرایط مختلف باید مراقبت های اولیه نیز انجام گردد.
  3. چرم اشبالت از رنگ بندی بسیار زیادی برخوردار می باشد و در رنگ های مختلف و متنوع تولید می گردد و این ویژگی سبب شده تا برای انواع تولیدات مختلف قابل استفاده باشد.
  4. ویژگی دیگری که چرم اشبالت دارد کیفیت بسیار خوب این محصول می باشد و کیفیت آن نشان دهنده شرایط تولید و دباغی بسیار خوب این محصول است.
  5. مشخصه دیگری که چرم اشبالت دارا بوده و آن را از سایر چرم های طبیعی دیگر متمایز می کند نماید مقاومت بالای آن در برابر سایش می باشد به نحوی که به راحتی تغییر شکل نمی دهد و از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است.
  6. چرم اشبالت جزو چرم های با انعطاف بالا به شمار می‌ رود و با انعطاف پذیر بودن خود برای تهیه انواع کیف و کفش مناسب و شیک می باشد.

باتوجه به ویژگی هایی که چرم نامبرده دارد سبب شده تا این محصول جزو نمونه های پرفروش به شمار رود، به همین علت نمونه های چرم اشبالت طبیعی از بازار خرید و فروش خوبی برخوردار گردیده اند.

خرید چرم اشبالت طبیعی به روش های مختلف انجام می گردد که یکی از بهترین و راحت ترین روش ها برای خرید و سفارش این محصول به صورت اینترنتی از فروشگاه های معتبر می باشد و لازم است افراد فروشگاه های معتبر و عرضه کننده این محصول را شناسایی کرده و سپس با ارسال سفارش به صورت آنلاین بدون نیاز به مراجعه حضوری این محصول را خریداری نمایند.

اما در برخی موارد خریداران نیز می توانند چرم نامبرده را به صورت حضوری از فروشگاه های عرضه کننده آن خریداری کنند و حتما در زمان خرید چرم نامبرده کیفیت کالا را مورد بررسی قرار دهید و اصالت آن را از فروشنده دریافت نمایید، حتما این محصول را از فروشندگانی که شناخته شده هستند و سالها در این زمینه فعالیت می‌ کنند، خریداری نمایید.

چرم اشبالت طبیعی ضخیم

چرم اشبالت طبیعی ضخیم چرم اشبالت برحسب فرآیند تولید آن در ضخامت های مختلفی تولید می گردد که این عامل می تواند به موارد مصرف و کاربردهای گسترده آن نیز تأثیر گذارد و سبب شود تا افراد بتوانند برچسب شرایط و نیاز خود آن را خریداری نمایند.

چرم اشبالت طبیعی یکی از بهترین چرم هایی می باشد که در مقایسه با نمونه های مصنوعی تولید شده از این محصول دارای ضخامت بسیار خوب و کیفیت قابل قبول می باشد، به همین علت بسیاری از واحدهای تولید کننده با شناختی که از چرم مذکور به دست آورده‌ اند از آن برای تولید انواع لوازم کاربردی استفاده می کنند.

چرم اشبالت طبیعی ضخیم از ضخامت استاندارد برخوردار است به نحوی که واحدهایی که در زمینه طراحی و تولید انواع چرم فعالیت می کنند، استانداردهای مختلفی را برای تولید شده خود در نظر می‌ گیرند که این استاندارد تعریف شده سبب می‌ شود تا چرم ها بر حسب آنها در رده های چرم ضخیم، چرم نازک یا چرم با ضخامت متوسط قرار بگیرند.

با توجه به میزان ضخامت بسیار خوبی که چرم‌ های اشبالت طبیعی دارا می باشد می تواند بر افزایش کیفیت و مقاومت آنها نیز موثر گردد، به نحوی که با دارا بودن ضخامت بسیار خوب و قابل قبول از استفاده و کیفیت خوبی برخوردار می باشند و اگر برای محصولات گوناگون از این نمونه چرم ها استفاده شود کمتر دچار پارگی، خراش یا آسیب های احتمالی می گردند.

معمولاً از چرم اشبالت طبیعی برای انواع لباس های مجلسی، دامن، کت، مانتو، پالتو، کیف، کفش و بسیار لوازم و اکسسوری های مختلف استفاده می‌ شود که میزان ضخامت بالا و مناسب آنها بر سطح کیفی این محصول موثر می باشد.

مشخصات چرم اشبالت طبیعی

مشخصات چرم اشبالت طبیعی برای تولید چرم پوست حیوانات مختلف را بعد از جدا کردن، گندزدایی می کنند و تمام آلودگی های مختلف، مو و غیر را از سطح آنها می زدایند، سپس این محصول وارد مرحله دیگری می‌ شود که در این مرحله دباغی پوست انجام می‌ گردد و پوست دام برای تولید انواع چرم های مختلف آماده می گردد.

از انواع چرم هایی که در طی فرآیند باغی و تولید چرم به دست می آید، می توان به چرم اشبالت، چرم نبوک، چرم جیر و نمونه های دیگری اشاره نمود که هر کدام از آنها دارای مشخصات متفاوتی بوده و برای استفاده های گوناگون کاربردی می باشند.

چرم اشبالت طبیعی از مشخصات خاصی در مقایسه با چرم های دیگر برخوردار است که در این بخش به برخی از مشخصات ظاهری این محصول اشاره خواهیم کرد.

  • در بخش قبلی گفتیم که چرم اشبالت دارای سطح پرز مانند می‌ باشد که این ویژگی یکی از مهمترین مشخصه‌ های این محصول به شمار می‌ رود که با دارا بودن آن توانسته وجه تمایز بسیار خوبی با چرم های دیگر معرفی شود.
  • زمانی که بر سطح چرم اشبالت دست کشیده شود به راحتی پرزهای آن را می توان احساس نمود.
  • چرم اشبالت در مقایسه با چرم های طبیعی بسیار نرم و لطیف می باشد که این نرم بودن چرم به واسطه پرز مانند بودن آن است که باعث حس لطافت و آرامش در فرد می گردد.
  • همان طور که گفتیم چرم اشبالت در برابر آب مقاومت بسیار پایینی دارد و به سرعت آب را به خود جذب می کند به همین علت استفاده از محصولات چرمی که با چرم اشبالت تولید شده باشند در فصل زمستان که میزان بارندگی بالا است، چندان مناسب نخواهد بود.
  • مقاومت و کیفیت بسیار بالایی که چرم اشبالت دارد سبب شده تا یک از چرم های پرفروش و کاربردی در بسیاری از بخش های مختلف و تولیدات گوناگون قابل استفاده باشد.

کاربرد و مصارف چرم اشبالت طبیعی

کاربرد و مصارف چرم اشبالت طبیعی در گذشته بشر از پوست دام استفاده های متفاوتی داشته است و عمدتاً از آنها به عنوان روانداز یا زیرانداز استفاده می نموده، اما با گذشت زمان بشر توانسته به شناخت بسیار خوبی از این محصولات دست پیدا کند و از آنها برای مصارف گوناگون دیگر استفاده نماید، به همین علت استفاده از پوست حیوانات تغییر کاربری داده و برای تولید انواع چرم به روش های مختلف استفاده می گردد.

چرم اشبالت که یکی از نمونه چرم های طبیعی بسیار زیبا و شیک می باشد و از رنگ بندی متنوعی برخوردار است دارای کاربردها و مصارف بسیار زیادی می باشد که در این بخش به برخی از مهمترین کاربردهای استفاده از چرم مذکور اشاره خواهیم کرد.

یکی از مهمترین کاربردهایی که چرم اشبالت طبیعی دارد، برای تولید ست کیف و کفش می باشد با توجه به اینکه این ست در بین بسیاری از بانوان از محبوبیت فروش بالایی برخوردار است، تولید کنندگان محصولات زنانه با استفاده از چرم اشبالت زیباترین و خاص ترین کیف و کفش های چرمی را تولید می‌ کنند و به فروش می رسانند.

در بخش قبلی گفته شد که چرم اشبالت برای تولید پوشاک نیز بسیار مناسب است، به همین علت واحدهای تولید کننده پوشاک زنانه، مردانه و بچه گانه از این نمونه چرم برای تولید انواع مانتو، پالتو، کاپشن و موارد مختلف دیگر استفاده می‌ کنند.

یکی دیگر از مواردی که استفاده از چرم اشبالت طبیعی دارا می باشد، تولید انواع اکسسوری ها و لوازم زینتی می باشد، به نحوی که واحدهای تولید کننده از آن برای بند ساعت، دستبند، کمربند و اکسسوری های مختلف دیگر استفاده می نمایند.

استفاده از چرم اشبالت بسیار زیاد می باشد و هر صنعتی با توجه به نیاز خود و مصارفی که این محصول دارد، از آنها برای تولیدات گوناگون استفاده می کند.

فروش ارزان چرم اشبالت طبیعی اصل

فروش ارزان چرم اشبالت طبیعی اصل چرم اشبالت طبیعی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد به همین علت استفاده از آن در تولیدات مختلف بسیار پرفروش گردیده و سبب شده تا با توجه به نیاز بازار در متراژهای مختلف و رنگ های گوناگونی به فروش برسد.

قیمت چرم اشبالت طبیعی اصل ارزان است و توسط واحدهای تولید کننده و نمایندگی های فروش این محصول با تضمین کیفیت و قیمت انجام می گردد و این محصول با شرایطی بسیار عالی و مناسب در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

فروش این محصول به دلیل عدم دخالت واسطه گران و با توجه به اینکه به صورت مستقیم توسط فروشنده این محصول انجام می گردد از نرخ پایین و مناسب برخوردار می باشد و این اطمینان نیز بسیاری از خریداران داده خواهد شد تا بتوانند آن را با کیفیت تضمینی بسیار خوب و مناسب خریداری نمایند.

مجموعه ما یکی از فروشندگان برتر در زمینه فروش چرم اشبالت می باشد که با شناختی که از ویژگی ها و کیفیت این نمونه چرم به دست آورده است، توانسته آن را با شرایطی بسیار عالی و مناسب عرضه کرده و در اختیار بازار فروش و خریداران در سراسر کشور قرار دهد.

کارخانه چرم اشبالت طبیعی اصل

کارخانه چرم اشبالت طبیعی اصل همانطور که در بخش های مختلف مقاله عنوان شد، چرم اشبالت برای انواع محصولات مختلف کاربردی بسیار مورد استفاده قرار می‌ گیرد و از میزان خرید و فروش خوبی نیز برخوردار است، به همین علت این محصول توسط کارخانه تولید کننده آن با شرایط تضمینی بسیار خوبی تولید شده و به فروش می رسد.

کارخانه چرم اشبالت اصل یکی از واحدهای تولید کننده بهترین نوع این محصول می باشد که دارای خط تولید مجهز و بسیار خوبی بوده و موفق گردیده تا بهترین نوع چرم نامبرده را در ضخامت های مختلف و با کیفیت بسیار خوب تولید نماید.

متقاضیان برای خرید و سفارش چرم نامبرده از کارخانه این محصول می‌ توانند آن را مستقیماً از طریق این سایت به راحتی سفارش داده و چرم مذکور را با ضمانت اصالت کالا و با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنند.

در این کارخانه تولید کننده، بهترین نوع چرم اشبالت با شرایط بسیار خوبی تولید می شود که این امر می تواند بر میزان بازار فروش آن در داخل و خارج از کشور تاثیر گذارد.