مزیت کفش های چرم

اگر تا به حال یک جفت کفش چرمی برای محل کار نپوشیده اید، پس از دست داده اید. کفش‌های چرمی برای افرادی که مشاغل فعال دارند یا به کفش‌هایی نیاز دارند که به پاهایشان راحتی و محافظت بیشتری بدهد، مورد علاقه محبوب هستند. با این حال، برخی از مردم خرید چرم اشبالت را دوست ندارند زیرا معمولاً قیمت بیشتری نسبت به سایر مواد مصنوعی دارد. بله، قیمت معمولاً بالاتر است اما به این دلیل است که کفش‌های چرمی فواید زیادی دارند. چرا کفش های چرمی بهترین کفش برای کار هستند.

قابلیت تنفس

آیا می دانستید چرم نفس می کشد؟ مانند تنفس واقعی نیست، بلکه به هوا اجازه عبور از مواد را می دهد. این برای کفش های چرمی عالی است زیرا این ماده به هوا اجازه می دهد تا پاهای شما خنک شود و از بوییدن آنها جلوگیری کند.

آیا می‌توانید کفش چرم اصل را از چرم مصنوعی تشخیص دهید؟

چرم

دوام

یکی از بزرگترین مزایای کفش های چرمی دوام آن است. کفش‌های چرم شتری خام طبیعی می‌توانند از کفش‌های دیگر ساخته‌شده از مواد مصنوعی بیشتر زندگی کنند. چرم با کیفیت بالا در برابر محیط های کاری سخت مقاوم می ماند به این معنی که کفش ها دوام بیشتری خواهند داشت.

برخی از افراد ممکن است از خرج کردن بیشتر برای کفش های چرمی به تعویق بیفتند، اما چون دوام بیشتری دارند، سرمایه گذاری هستند. خرید یک جفت کفش چرمی می تواند ارزان تر از خرید دو جفت کفش مصنوعی باشد.

مقاومت در برابر آب

اگر چرم فرآوری شده یا واکس زده شود، در برابر آب و سایر مایعات مقاوم خواهد بود. هنگام کار در بیرون یا در آشپزخانه، باید کفش هایی بپوشید که در برابر آب مقاوم باشند تا پاهای شما خشک بماند و از آسیب خارجی به کفش جلوگیری شود. کفش‌های چرمی می‌توانند انگشتان پا را از هرگونه ریختن یا گودال خشک نگه دارند.

حفاظت اضافی

البته کفش‌های چرمی مانند کلاهک فولادی یا کفش‌های درپوش کامپوزیتی از شما محافظت نمی‌کنند، اما استحکام مواد طبیعی می‌تواند محافظت بیشتری در برابر مایعات داغ و اجسام کوچک در حال سقوط ارائه دهد. اگر در یک محیط کاری فعال کار می کنید، صندل چرم مردانه می تواند به محافظت از پاهای شما در برابر حوادث یا صدمات کمک کند.

کفش مردانه چرم طبیعی کلاسیک کد021

چرم اشبالت

تناسب بهتر

اگر کفش های چرمی بپوشید، جنس چرم به شکل پای شما در می آید. هنگامی که کفش های پلاستیکی یا مصنوعی دیگر را امتحان می کنید، می توانید متوجه شوید که اغلب به پاهای شما سفت می شوند و برای مطابقت با شکل پاهای شما تغییر نمی کنند. ممکن است فکر کنید که این چیز خوبی است، اما اینطور نیست. از آنجایی که پاهای همه دقیقاً یکسان نیست، چرم می تواند با شکل پای شما سازگار شود و به پاهای شما راحتی و حمایت بیشتری بدهد.

چرم اشبالت طبیعی

راحتی

چرم علاوه بر اینکه یک ماده طبیعی قوی است، بسیار راحت است. کفش و صندل زنانه چرمی راحتی و پشتیبانی از پاهای شما را فراهم می کنند. پیدا کردن کفش مناسب برای جلوگیری از آسیب رساندن به کمر بسیار مهم است.

آسان برای تمیز کردن

در مقایسه با سایر پارچه هایی که تمیز کردن آنها دشوار است، چرم به راحتی با یک پارچه مرطوب شسته می شود. از آنجایی که مواد قابل تنفس هستند، پس از شستن محصولات صندل چرم مشهد خشک شدن آنها نیز دشوار نیست.برای به دست آوردن بهترین نتیجه از هر محصول چرمی، باید از آنها مراقبت کنید و از آنجایی که چرم به راحتی تمیز می شود، هیچ مشکل اضافی ندارد.