تولید پارچه مبلی چرم طرح دار

بدون شک چرم با ارزش ترین روکش مبل از نظر زیبایی شناختی و غیره است. همه کاره، مستحکم، ضد حساسیت، دلپذیر برای چشم و لمس، مبل های چرمی دارای فضیلت های زیادی هستند و راه حلی همیشه سبز برای وسایل خانه هستند که اکنون در نسخه های ارزان تر و زیست محیطی تر نیز موجود است.

از کلاسیک گرفته تا معاصر، از شیک پوشیده تا پیشرفته پیدا کردن سبک مبلمانی که در آن شکل ظریف مبل چرمی در جای خود نباشد، واقعاً دشوار است.

بنابراین تطبیق پذیری یکی از بزرگترین فضایل آن است. مبل چرمی و خرید چرم اشبالت چه در موقعیت پیشرو، چه در مرکز یک اتاق بزرگ و چه در نقطه خاصی از خانه که به استراحت و مطالعه اختصاص داده شده است، می تواند با سبک و صلاحدید، با هر نقشی که می خواهید به آن محول کنید، سازگار شود

چرم

 

به لطف تنوع بسیار زیاد رنگ ها و مدل ها (از جمله تختخواب) موجود در بازار امروزه، روکش چرم بزی همیشه قادر است به محیطی که میزبان آن است، ارزش افزوده ایجاد کند. در یک اتاق نشیمن خانگی می توانید اشکال نرم و گرد را انتخاب کنید که بیشتر با ابعاد راحتی و آرامش مناسب است، در حالی که برای یک دفتر کار مبل راحتی با خطوط ضروری و کاملاً مشخص و در عین حال راحت و کاربردی را انتخاب کنید.

استحکام و مقاومت در برابر سایش آن نیز مشهور است، به خصوص اگر روکش چرمی دست ساز باشد.

بر خلاف پارچه و سایر مواد، پوست اجازه نمی دهد گرد و غبار یا پرز به آن نفوذ کند و گرد و غبار آن را بسیار آسان می کند و بنابراین راه حلی ایده آل برای کسانی است که از آلرژی به کنه رنج می برند. به طور کلی، چرم شتری خام یکی از آسان‌ترین سطوح برای تمیز کردن است، زیرا به خوبی در برابر لکه‌ها مقاومت می‌کند و به لطف استفاده از شوینده‌های خاص می‌توان لکه‌ها را پاک کرد.

علاوه بر این، امروزه برای کسانی که می خواهند در هزینه خود صرفه جویی کنند، انواع دیگری به غیر از “چرم واقعی” نیز وجود دارد که بسیار محبوب و قدردانی می شود.

قیمت پارچه مبلی

چرم اصل یا چرم بازسازی شده؟
چرم اصل مطمئناً راه حلی است که باید به آن توجه زیادی کرد، اما این تنها راه حل نیست. امروزه، کسانی که می خواهند «مبل چرمی» بخرند، گزینه های بسیار بیشتری نسبت به گذشته دارند و می توانند به سراغ مواد جایگزین و مکمل بروند، بدون اینکه سبک و کیفیت را از دست بدهند.

چرم اصل محصولی گرانبها و طبیعی با منشاء حیوانی است که از فرآیند تولیدی به نام دباغی نشأت می‌گیرد که با روش‌ها و تکنیک‌های مختلف قابل ساخت است. چرم اصل در لمس نرم است و بویی متمایز، غیرقابل انکار و به سختی قابل توصیف است.
سطح آن با رگه ها و عیوب کوچک مشخص می شود که بسته به نوع برنزه شدن کم و بیش قابل مشاهده است. علاوه بر این، چرم واقعی در تماس با دست تمایل به گرم شدن دارد، که در مورد سایر انواع چرم غیرممکن است. با گذشت زمان، چرم اصل اندکی تن و رنگ را تغییر می‌دهد و استفاده مکرر از مبل یا صندلی راحتی، بدون از دست دادن دلپذیر بودن، به چرم لذیذی با کیفیت می‌دهد که قیمت پارچه مبلی بسیار مناسبی دارد.

چرم اشبالت طبیعی

چرم احیا شده، همچنین به عنوان الیاف چرم بازسازی شده تعریف می شود، نوعی ماده به دست آمده با اثرات زیست محیطی کم، متشکل از پردازش ضایعات با منشاء گاوی، که مواد دیگری مانند پنبه و پلی استر به آن اضافه می شود. به طور گسترده ای در اثاثه یا لوازم داخلی مبل ها و صندلی های راحتی استفاده می شود، مطمئناً جایگزین معتبری برای چرم واقعی است که در مقایسه با آن راه حل کمی ارزان تر است.

از سوی دیگر، تحت نام اکوپل، اغلب انواع مختلفی از مواد شناسایی می شود. طبق مقررات فنی، چرم مصنوعی باید به عنوان یک محصول جانبی از صنایع غذایی – بنابراین در هر صورت منشأ حیوانی – اما با تأثیر بسیار کم بر محیط زیست به دست آید.
با این حال، در بسیاری از موارد دیگر، استفاده از اصطلاح اکو چرم به ماده ای با منشاء انحصاری مصنوعی، بنابراین 100٪ زیست محیطی اشاره دارد. این نوع  یا چرم مصنوعی این مزیت را دارد که به طور متوسط ​​بسیار ارزان تر از چرم واقعی و خرید مبل است: و همچنین کاربردی تر، زیرا معمولاً این روکش را می توان به راحتی از روی مبل جدا کرد و به راحتی در ماشین لباسشویی شست و با خیال راحت استفاده کرد.