چرم اشبالت طبیعی اصل ضخیم ارزان + قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف

برترین تولید کنندگان و فروشندگان انواع چرم اشبالت طبیعی ضخیم در شهرهای بزرگ و پرجمعیتی نظیر تهران، اصفهان، مشهد و تبریز قرار دارند. چرم های اشبالت در دو نوع چرم اشبالت طبیعی و چرم گاوی ضخیم تولید می شوند. از این نوع چرم ها در ساخت و تولید انواع البسه، کیف و کفش و سایر وسایل تزئینی و هنری استفاده می گردد، که تولید آن در طرح ها و رنگ های مختلف و متنوع باعث جلب رضایت مشتری و محبوبیت بیشتری نزد آنها می گردد.

چرم اشبالت طبیعی اصل ضخیم ارزان + قیمت خرید، خواص، کاربرد و مصارف

قیمت چرم اشبالت طبیعی

قیمت چرم اشبالت طبیعی چرم اشبالت یکی از زیبا ترین و محبوب ترین نوع چرم است، که علت آن وجود پرزهای نرم بر روی دو طرف آن است که هم سبب نرمی و لطافت چرم می شود و هم نمای زیبایی به آن می بخشد، این نوع چرم زیبا و استثنایی را می توانید از طریق فروشگاه ها و نمایندگی های عمده فروش و توزیع چرم به صورت عمده و یا خرده با قیمتی مناسب تهیه نمایید.

جهت خرید چرم اشبالت با قیمتی عالی و مناسب می توانید از طریق مراکز اصلی خرید و فروش عمده آن در بازار بزرگ تهران به صورت حضوری و یا آنلاین اقدام نمایید. قیمت چرم اشبالت طبیعی بر اساس فوت تعیین می گردد، قیمت هر فوت از این چرم بسته به عوامل زیر دارد:

  • • ضخامت
  • • طرح
  • • رنگ آمیزی
  • • نوع عملیات دباغی
  • • نوع چرم (گاوی، بزی، گوسفندی و …
  • • برند

و کارخانه تولیدی فروش چرم اشبالت در رنگ های مختلف و خوشایندی نظیر قرمز، آبی، سبز و مشکی انجام می گیرد. بزرگترین فروشندگان چرم اشبالت در شهرهایی نظیر اصفهان، تبریز، مشهد و تهران مستقر هستند، انواع چرم اشبالت را می توانید از طریق مراکز فروش چرم، در این شهرها با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به صورت عمده و جزئی تهیه نمایید. از چرم اشبالت گاوی استفاده های فروانی می شود که در زیر به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

• کیفت های دخترانه و فانتزی

• رویه کفش ها

• زیورآلاتی شامل دستبند و گوشواره و انگشترهای چرمی

• استری های کفش

• در صنعت جهت صیقل دادن تیغه های ماشین آلات صنعتی

• و بسیاری موارد دیگر

در کشور نام و مشخصات برترین برندهای تولید کننده چرم در کشور در سایت های اینترنتی درج گردیده است، جهت مشاهده و سفارش انواع چرم های پرفروش نظیر چرم اشبالت در طرح ها و رنگ های متنوع و جذاب می توانید به این سایت ها مراجعه نمایید. چرم هایی که ظاهر مخملی تری دارند مورد توجه بسیاری از افراد است که بیشترین فروش و همچنین بیشترین میزان تولیدات چرم، مربوط به این نوع است. چرم اشبالت گاوی چرمی است صاف و براق که نسب به سایر انواع دیگر چرم اشبالت دارای ضخامت بیشتری است، و از جنس چرم بسیار محکم و مقاوم است. این نوع چرم پرطرفدار در واقع از سطح زیرین پوست گاو تهیه می شود، که پس از دباغی و رنگ آمیزی به فروش می رسند.

چرم اشبالت طبیعی فله

چرم اشبالت طبیعی فله تنها چرمی که طیف رنگی بسیار گسترده و بزرگی در طیف رنگی مختلف در حال تولید دارد، همین چرم می‌باشد. در خرید چرم اشبالت طبیعی فله باید دقت کنید که این موارد را اطلاع داشته باشید و حتی اگر رنگ مورد نظر شما موجود نبود، آن رنگ در تیراژ مورد نظر شما تولید خواهد شد و به شما ارائه می شود. شاید در بازار دیده باشید که بعضی از تولید کننده ها این چرم را اشبالت صدا می زنند، این هم درست است و یکی از از نام های دیگر این چرم می باشد که بیشتر، نام اشبالت در بین تولید کننده ها و بازار مرسوم است. از لحاظ کاربرد هم باید بدانید که کاربرد این چرم بسیار بالاست و در حوزه‌های مختلف قابل استفاده می باشد. حتی برای دستکش های ایمنی هم از این چرم استفاده می کنند.

آگاهی از برخی اطلاعات درباره چرم اشبالت گاوی کمک می کند تا تشخیص این محصول به راحتی امکان ‌پذیر باشد. اکنون به برخی از مهمترین و برجسته ترین مشخصات و ویژگی های چرم اشبالت گاوی اشاره می کنیم و نحوه تولید این محصول را مورد بررسی قرار می دهیم:

به طور کلی چرم به دست آمده از پوست گاو سه نوع دارد. چرم اشبالت گاوی یکی از انواع پر طرفدار چرمی است که از پوست این حیوان به دست می آید. این نوع چرم از پایین ترین لایه های پوست گاو حاصل می شود و قبل از عرضه در بازار و استفاده برای تولید محصولات مختلف، تغییرات زیادی روی آن ایجاد می شود. به تغییراتی که روی پوست گاو برای تولید چرم اشبالت انجام می ‌شود دباغی می ‌گویند. دباغی چرم کمک می‌ کند تا محصول کیفیت بالا تری داشته باشد و ضخامت و استحکام آن افزایش پیدا کند.

چرم اشبالت طبیعی ارزان

چرم اشبالت طبیعی ارزان چرم اشبالت گاوی طبیعی تقریباً حالت مخمل دارد. از این چرم برای تولید بسیاری از کیف ها و کفش های دخترانه و محصولات دیگری مانند رومیزی های چرمی استفاده می شود. همان طور که گفته شد این چرم دوام و طول عمر بالایی دارد و علت اصلی طول عمر بالای چرم گاوی، ضخامت نسبتاً بالای آن می باشد. برای شستشوی چرم ‌گاوی باید از مواد شوینده مخصوص استفاده شود؛ در غیر این صورت ممکن است که حالت مخمل و برجسته این نوع چرم از بین برود و ویژگی ‌های اولیه خود را از دست بدهد.

نگهداری چرم اشبالت

نگهداری چرم اشبالت انواع چرم‌ پرزدار مخملی از قبیل چرم جیر، چرم اشبالت و چرم نبوک بسیار زیبا هستند. اما زودتر از چرم‌های عادی در معرض آلودگی قرار می‌گیرند و به روش‌های خاصی تمیز می‌شوند. برای این‌که زیبایی و کیفیت کفش، کیف جیر و نبوک‌تان را حفظ کنید باید بتوانید از آن‌ها به خوبی نگه‌داری نموده و خوب تمیزشان کنید. ما سعی داریم تا در این مقاله شما را با روش‌های مراقبت از چرم پرزدار آشنا کنیم. اگر کیف و کفش جیر یا نبوک شما کثیف شده است با طی مراحل زیر می‌توانید آن را تمیز نمائید:

برای نگهداری چرم نبوک و جیر ابتدا از برس مخصوص جیر یا نبوک استفاده کنید. این نوع برس، دارای دو بخش است که عبارتند از موهای زبر معمول که به برس زدن جیر کمک می‌کند و بخش لاستیکی که برای برگرداندن حالت مخملی جیر مناسب است. کت، کفش، یا کیف چرم جیر خود را ابتدا به کمک قسمت نرم و سپس با استفاده از بخش زبر برس بزنید. – اگر وسیله‌ی جیر شما آلوده به گل و لای و مرطوب شده است باید اول صبر کنید تا خشک شود و بعد آن را تمیز کنید. – توجه داشته باشید که جیر را در جهت درست و به آرامی برس بزنید تا از آسیب رساندن به آن جلوگیری نمائید. – اگر برس مخصوص در دسترس‌تان نیست، می‌توانید از مسواک استفاده کنید.

یکی دیگر از روش‌های مراقبت از چرم پرزدار استفاده از اسپری مخصوص جیر است. این اسپری را می‌توانید از فروشگاه‌های چرم و جیر تهیه نمائید. اسپری مخصوص جیر آن را در مقابل رطوبت و دیگر آلودگی‌ها مقاوم می‌کند. – تمام سطح جیر را اسپری بزنید. دقت کنید که زیاد اسپری نکنید. سپس کمی صبر کنید تا خشک شود. – برای این که جیر را در بهترین حالت خود نگه دارید باید حداقل سالی یک بار از این اسپری استفاده نمائید.

موقع پوشیدن مراقب باشید. در روزهای بارانی و برفی از کیف و کفش جیر و نبوک استفاده نکنید. آب و هوای گرم و مرطوب هم مناسب نیستند. – دقت کنید که لباس یا لوازم جانبی جیرتان با عطر، ادوکلن، اسپری مو و یا دیگر اقلامی که حاوی مواد شیمیایی هستند تماس نداشته باشد. – یکی دیگر از روش‌های نگهداری از چرم پرزدار این است که این پارچه‌ی زیبا را از مجاورت با عرق بدن و مواد چرب دور نگه دارید. مراقبت از چرم پرزدار 3- از کالای جیر خود در محل مناسبی نگه داری نمائید. دقت کنید که آن‌ها را در مجاورت نور خورشید قرار ندهید. یک کمد تاریک و خنک بهترین محل برای نگه‌داری از کالای جیر شما است. – اگر برای مدتی از کیف، کفش، یا لباس جیر خود استفاده نخواهید کرد، آن را با ورق‌های کاغذ سفید بپوشانید یا در کیسه‌ای پارچه‌ای قرار دهید و داخل آن را با کاغذ سفید پوشش دهید. – دقت کنید که برای این کار از کاغذ روزنامه استفاده نکنید. زیرا جوهر روزنامه به چرم نفوذ کرده و آسیب می‌رساند.

لکه‌ها را سریعاً برطرف نمائید. یعنی به مجردی که لک شد، آن را تمیز کنید. آلودگی‌ها هر چه بیش‌تر بر روی جیر و نبوک باقی بمانند همان قدر شانس دائمی شدن آن‌ها افزایش می‌یابد و در چرم بیش‌تر نفوذ می‌کنند.

یکی دیگر از روش‌های مراقبت از چرم پرزدار این است که در هنگام تمیز کردن جیر و نبوک یا هر چرم پرزدار دیگری ابتدا باید سطح آن را با یک حوله‌ی تمیز آماده نمائید. این کار موجب می‌گردد که پرزها حالت بهتری به خود بگیرند و برای روند تمیز شدن آماده گردند.

لکه‌های خشک را با مداد پاک کن تمیز کنید. از پاک کن صورتی استفاده نکنید. چون ممکن است رنگ بدهد. بهتر است از یک مداد پاک کن سفید یا قهوه‌ای استفاده نمائید. – اگر مداد پاک کن اثری نداشت از یک سوهان ناخن کاغذی استفاده کنید. دقت داشته باشید که این کار را باید به نرمی انجام دهید. – از پاک کننده‌های شیمیایی اجتناب نمائید. این نوع پاک کننده‌ها به سطح جیر و نبوک شما صدمه می‌زنند.

کفش چرم اشبالت زنانه

کفش چرم اشبالت زنانه استفاده از چرم اشبالت گاوی برای تولید بسیاری از محصولات چرمی مانند انواع کیف و کفش، مورد توجه قرار دارد. مرکز فروش کف چرم اشبالت زنانه این محصول را با بالا ترین کیفیت و قیمتی استثنایی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد. قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته می شود به عوامل متعدد و مختلفی بستگی دارد؛ اما تولید کنندگان تلاش می‌ کنند تا در نهایت نازل ترین قیمت را برای آن تعیین کنند. شما به دو صورت می‌توانید چرم آستری را خریداری کنید. در اولین حالت می‌توانید خرید چرم طبیعی اشبالت آستری را انجام دهید که مطمئناً بهتر از چرم مصنوعی و مدل مصنوعی آن خواهد بود.

در حالت دوم می توانید مدل مصنوعی آن که به آن آستر اشبالت می‌گویند را خریداری کنید و از آن استفاده کنید. مدل مصنوعی بصورت متری به فروش میرسد. باز هم اگر نظر کارشناسان شرکت ما را میخواهید بدانید، مدل طبیعی آن بهترین گزینه برای تولید شما است و می توانید بهترین نمونه محصولات را با مدل طبیعی آن تولید کنید. انتخاب رنگ شما به دلخواه می باشد و حتی سفارش تولید را هم قبول می‌کنیم و تمامی قیمت های ما قیمت تولید است. افراد زیادی فکر می‌ کنند که چرم جیر و اشبالت یک مدل هستند و هیچ تفاوتی با هم ندارند. همچنین از یک مواد برای تولید آن ها استفاده می شود. اما این گونه نیست برای اینکه چرم جیر کیفیت بسیار بالاتری نسبت به چرم اشبالت دارد.

به طور کلی ما تفاوت خاصی در بین این دو چرم نمی بینیم و از نظر ظاهری مثل هم هستند. ولی اگر خواسته باشید از لحاظ دوام و مقاومت مقایسه کنید با اینکه از یک لایه که لایه جیر هست تولید می شود، کیفیت چرم جیر از مدل اشبالت بسیار بالاتر است. ولی به طور کلی چیزی که در بین تولید کننده ها مرسوم می باش، چرم گاوی درجه یک است و استفاده بسیار زیادی از این چرم در صنایع می شود. اگر در حوزه چرم مشغول به فعالیت باشید متوجه خواهید شد که هر چرمی که درخواست می کنید، طبقه بندی آن توسط کیفیت انجام شده و مدل های مختلفی موجود است. لازم به ذکر است که چرم اشبالت همینگونه طبقه‌بندی می‌شود و در مدل‌های بسیار با کیفیت و بسیار ضعیف قیمت ها متغیر است.

چرم اشبالت صنعتی

چرم اشبالت صنعتی تمامی تولید کنندگان چرم اشبالت صنعتی امروزه دیگر به مراکز حضوری مراجعه نمی کنند و با وجود اینترنت که کارها را بسیار آسان کرده است دیگر نیازی به حضور ندارند و در اینترنت سفارش خود را ثبت می نمایند. همچنین چرم ها برای این تولیدکننده ها ارسال می شود و در این روش خرید دیگر به هیچ عنوان دغدغه دیگری را نخواهند داشت. اینترنت محل بیشتر کسب و کارها است و یکی از این کسب و کارها، شرکت‌های بازرگانی هستند که به فروش چرم طبیعی اشبالت به صورت عمده فعالیت می کنند. به طور کلی روش های بسیار زیادی وجود دارد که شما بتوانید نگهداری چرم را انجام دهید.

چرم اشبالت ساخت کدام کشور است

چرم اشبالت ساخت کدام کشور است تهران عرضه‌کننده بسیار زیادی دارد که می تواند به شما چرم اشبالت اصل را در مدل های طبیعی و مصنوعی ارائه دهد. اگر خواهان آن هستید که در رنگ بندی مختلف خرید چرم طبیعی اشبالت را انجام دهید باید به شرکت بازرگانی که کار تولید این مدل چرم را انجام می‌دهد، مراجعه کنید و درخواست تولید آن را در تیراژی که مد نظرتان است بدهید. خصوصیت اصلی این چرم پرزدار بودن آن می باشد که با بقیه چرم ها که سطح آن صاف است متفاوت است و به راحتی از دیگر چرم ها تشخیص داده می‌شود. این چرم با استفاده از پوست گاو و یا گوساله تولید شده و با هیچ پوست دیگری نمی توان تولید چرم طبیعی اشبالت را انجام داد. از لحاظ ضخامت هم تنوع بسیار زیادی دارد.