میوه خشک همدان که می تواند پادزهر هر سمی باشد

میوه خشک همدان با ویتامین C سیستم ایمنی بدن ما را در برابر بیماری ها تقویت می کند همانطور که می دانید ویتامین C موجود در این میوه دو برابر پرتقال است.

کیوی با ویتامین C محیط خوبی برای جذب آهن در بدن فراهم می کند کمبود آهن یک بیماری شایع در زنان است که باعث عدم تمرکز، افسردگی و ضعف جسمانی می شود پیشنهاد می کنیم فواید کیوی خشک را بخوانید.

توت فرنگی خشک سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و فیبر است که می تواند به کنترل سطح قند خون کمک کند.

آنتی اکسیدان های توت فرنگی با کاهش کلسترول بد (LDL)، حفظ و بهبود کلسترول خوب (HDL) و کاهش فشار خون به کاهش خطر بیماری قلبی کمک می کنند.

میوه

همچنین این میوه خشک کربوهیدرات کمی دارد و شاخص گلوکز آن 40 است خوردن توت فرنگی باعث می شود برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید، سطح قند خونتان را ثابت نگه می دارد و سطح انرژی شما را افزایش می دهد با خوردن آلبالو خشک خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهید.

آلبالو منبع خوبی از کورستین است کوئرستین یک فلاونوئید است که خواص ضد سرطانی قوی دارد آمیگدالین موجود در گیلاس خشک، اندازه تومورهای سرطانی را کاهش می دهد و از پیشرفت سرطان جلوگیری می کند.

ویتامین C و آنتوسیانین موجود در این آجیل همچنین سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و خطر ابتلا به سرطان سینه، ریه، کبد، پوست و روده بزرگ را کاهش می دهد.

آنزیم بروملین موجود در آناناس خشک می تواند به کاهش تورم، کبودی، درد و کاهش دوره بهبود زخم های جراحی کمک کند.

آنزیم بروملین در درمان و کاهش التهاب ناشی از تاندونیت (التهاب بافت‌های اطراف تاندون)، کشیدگی رباط و سایر آسیب‌ها و آسیب‌های ماهیچه‌های کوچک مانند جراحی گوش، بینی و گلو موثر است.