ساخت جاشمعی کنار سالنی سه سایز موجب میلیاردر شدن جوان سازنده ی آن شد

تزئین عروسی خود با جاشمعی کنار سالنی سه سایز می تواند حسی رمانتیک به محل برگزاری یا مراسم شما ببخشد برای دریافت نکات بیشتر درباره شمع عروسی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

یکی از مهم ترین قسمت های عروسی شما نورپردازی است محیط، حال و هوا و کل حال و هوای روز را می توان در مورد نحوه نورپردازی اتاق تعیین کرد.

جاشمعی کنار سالنی یک انتخاب نورپردازی محبوب هستند هم برای فضای رمانتیک که نور شمع می تواند فراهم کند و هم تطبیق پذیری شمع ها.

ظرف‌ها، شکل‌ها و چیدمان‌های زیادی برای شمع‌ها وجود دارد که می‌توانند هر روز را منحصر به فرد و خاص کنند از شمع هایی که مسیر پایین راهرو را روشن می کنند یا شمعدان های استادانه روی میز عروسی، راه های زیادی برای گنجاندن آنها در مراسم عروسی یا پذیرایی شما وجود دارد.

جاشمعی

اما مطمئناً، استفاده از جاشمعی کنار سالنی با چند خطر و سؤال همراه است ما آنچه را که واقعاً باید قبل از شروع به کار بدانید، توضیح داده‌ایم.

شمع‌ها زیبا هستند، اما مراسم عروسی که در شعله‌های آتش می‌سوزد احتمالاً در فهرست اهداف شما برای رویداد شما قرار ندارد.

بین بادهای تند و مهمانان عروسی پر سر و صدا، شمع مطمئناً می تواند برای روز عروسی شما خطر ایجاد کند آتش نشانی به عروسی شما پاسخ نداد، بنابراین آماده باشید که با آنها تماس نگیرید.

اگر نگران هستید که ممکن است کسی جاشمعی کنار سالنی را بکوبد، شمع های ال ای دی یا برقی مطمئناً آرامش خاطر را تضمین می کنند.

شمع ها باید حداقل یک فوت از هر سطح قابل اشتعال، یعنی لباس، کتانی، گل و هر چیزی که ممکن است خطری را اثبات کند، فاصله داشته باشند.

اگر قصد دارید از جاشمعی کنار سالنی برای روشن کردن راهروی خود استفاده کنید، یک قانون ایمن که باید رعایت کنید این است که در هر ردیف یک شمع نداشته باشید، بلکه در هر ردیف دیگری شمع داشته باشید.

فاصله انداختن وسایل شمع عروسی ایمن تر و کاربردی تر است شمع های روی میزها نیز باید در نظر گرفته شوند آیا شمع ها تمرکز اصلی قسمت مرکزی هستند یا صرفاً تزئینی هستند؟

ایجاد شمع های عروسی در مرکز عروسی نیز می تواند حس عاشقانه ای را به محل برگزاری عروسی شما اضافه کند اندازه شمع ها نیز مهم است بدیهی است که شما به شمع های چای بیشتری نسبت به شمعدان های بزرگ نیاز دارید.