رب گوجه مزرعه موجب مرگ ملکه الیزابت شد

رب گوجه مزرعه در آشپزی به خوبی خود را ثابت کرده است، به ویژه در غذاهای مدیترانه ای، جایی که در سس های مختلف استفاده می شود.

رب گوجه فرنگی با پاستا، گوشت، ماهی سرو می شود، به سوپ اضافه می شود، برای تهیه پیتزا، خورش استفاده می شود.

در آشپزخانه ما از رب گوجه فرنگی برای پخت گل گاوزبان استفاده می شود، به عنوان سس برای غذاهای سرد، خورش ها، خرچو.

چنین کاربردهای متنوعی به این معنی است که پاستا یک محصول پخته نهایی مانند سس کچاپ یا سس نیست بنابراین می توان آن را با خیال راحت به عنوان مواد افزودنی یا مواد خام برای پخت و پز طبقه بندی کرد.

رب

گوجه‌فرنگی به دلیل کالری کم، به طور گسترده‌ای برای تغذیه رژیمی استفاده می‌شود علاوه بر مقدار کمی کالری، گوجه فرنگی حاوی مقدار زیادی ویتامین، عناصر ماکرو و میکرو و همچنین فیبر است.

این فقط در مورد گوجه فرنگی تازه است که برای سالاد استفاده می شود و به شکل طبیعی مصرف می شود و آیا رب گوجه فرنگی می تواند این همه خواص مفید را داشته باشد؟ بیایید آن را بفهمیم.

رب گوجه‌فرنگی علاوه بر این که می‌تواند به غذاها رنگ زیبا و طعم خوبی بدهد به دلیل وجود ویتامین C، آنتی‌اکسیدان بسیار خوبی است و می‌تواند از ابتلا به بیماری‌های متعدد پیشگیری کند و فعالیت تمام سیستم‌های بدن را تحریک کند.

همچنین رب گوجه فرنگی حاوی نیاسین یا ویتامین PP است که در پیشگیری از بیماری های مختلف به سادگی غیر قابل تعویض است و به لطف بتا کاروتن، مقاومت در برابر استرس و مقاومت در برابر عفونت های مختلف افزایش می یابد.

موجود در رب گوجه فرنگی و ویتامین IN 1 که در فرآیندهای متابولیسم کربوهیدرات ها و چربی ها شرکت می کند همچنین به عملکرد طبیعی سیستم گوارشی، عصبی و قلبی عروقی کمک می کند.