تولیدکنندگان مغز پسته خالص به علت نرخ تورم ورشکسته شدند

مغز مغز پسته خالص نه تنها خوشمزه و مفرح برای خوردن است، بلکه بسیار مغذی است در واقع، این دانه های خوراکی درخت پسته ورا حاوی چربی های سالم و منبع خوبی از پروتئین، فیبر و آنتی اکسیدان ها هستند.

علاوه بر این، آنها حاوی چندین ماده مغذی ضروری هستند و می توانند به کاهش وزن و سلامت قلب و روده کمک کنند.

جالب اینجاست که شواهدی از مصرف پسته را می توان در 300000 سال پیش جستجو کرد. امروزه، آنها در بسیاری از غذاها، از جمله بستنی و دسرها بسیار محبوب هستند در اینجا 9 مزیت سلامتی مبتنی بر شواهد پسته آورده شده است.

نکته قابل توجه این است که پسته یکی از غنی ترین مواد غذایی ویتامین B6 موجود است.

ویتامین B6 برای چندین عملکرد بدن، از جمله تنظیم قند خون و تشکیل هموگلوبین، مولکولی که اکسیژن را در گلبول های قرمز خون حمل می کند، مهم است.

پسته

پسته همچنین سرشار از پتاسیم است و 1 اونس حاوی پتاسیم بیشتری از نصف یک موز بزرگ است آنتی اکسیدان ها برای سلامتی شما حیاتی هستند.

آنها از آسیب سلولی جلوگیری می کنند و نقش کلیدی در کاهش خطر برخی شرایط مانند سرطان دارند پسته منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها است و بر اساس برخی مطالعات قدیمی تر نسبت به بسیاری از انواع آجیل و دانه های دیگر حاوی مقادیر بیشتری از آجیل ها و دانه ها است.

پسته به ویژه سرشار از لوتئین و زآگزانتین است که هر دو آنتی اکسیدان های بسیار مهمی برای سلامت چشم هستند.

این ترکیبات از چشمان شما در برابر آسیب ناشی از نور آبی و دژنراسیون ماکولا مرتبط با سن محافظت می کنند، وضعیتی که در آن بینایی مرکزی شما مختل می شود یا از بین می رود.

در یک مطالعه در سال 2010، افرادی که یک یا دو وعده پسته در روز به مدت 4 هفته خوردند، در مقایسه با افرادی که پسته نخوردند، سطوح بیشتری از دو آنتی اکسیدان لوتئین و ویتامین E داشتند.

علاوه بر این، دو گروه از فراوان ترین آنتی اکسیدان ها در پسته پلی فنول ها و توکوفرول ها ممکن است به محافظت در برابر سرطان و بیماری قلبی کمک کنند.

جالب توجه است که آنتی اکسیدان های موجود در پسته بسیار زیستی هستند بنابراین، آنها بیشتر در طول هضم جذب می شوند.