کفش چرم مردانه

چرم اصل یک محصول طبیعی جذاب است. وقتی به لایه‌های خرید چرم گاوی ضخیم نگاه می‌کنید، می‌توانید آثاری از زندگی را کشف کنید. منشاء حیوان، روش‌های کشاورزی – حیواناتی که می‌توانستند آزادانه چرا کنند، زخم‌های کمتری دارند – و حتی غذایی که حیوان در طول زندگی‌اش مصرف می‌کرد، نقش مهمی دارد. همچنین می توانید با بررسی چرم تخمین بزنید که یک حیوان چند ساله بوده است. بنابراین هر تکه چرم در نهایت یک خلاقیت خارق‌العاده و منحصر به فرد است. و چرم زیبا می تواند شخصیت منحصر به فرد خود را در کفش های باکیفیت ما آشکار کند.

چرم چه ویژگی خاصی دارد
چرم دارای تعدادی خواص بسیار ویژه و طبیعی است: تنفس، عایق حرارت، کشش، ضد پارگی و مقاوم در برابر سایش است و مانعی در برابر تبخیر رطوبت است. همچنین محکم است و باعث پایداری و عملکرد بهتر کفش می شود. از نظر سبک، ظاهر بسیار منحصر به فردی را به کفش می بخشد. برای دستیابی به این هدف، پوست خام حیوانات با دقت انتخاب می شود و فقط بهترین ها برای فرآیند دباغی آماده می شوند. علاوه بر این: چرم بوی معمولی و ظاهر نفیس خود را در آخرین مرحله پردازش – آماده سازی – به دست می آورد.

کفش چرم مردانه - کفش پیشگام

بهترین ویژگی چرم شتری خام و چیزی که آن را برای کفش سازی بسیار عالی می کند، توانایی آن در جذب طبیعی مقدار نسبتاً زیادی رطوبت و آزاد کردن آن است. هیچ ماده قابل مقایسه دیگری قادر به انجام این کار نیست. هنگامی که کفش پوشیده می شود، رطوبت تولید شده توسط پا را جذب می کند و بنابراین آب و هوای دلپذیر کفش را تضمین می کند. وقتی دوباره جدا شد، چرم بازسازی می شود و خشک می شود و پس از 12 تا 24 ساعت به حالت اولیه خود باز می گردد. ما به خصوص استفاده از یک درخت کفش چوبی را توصیه می کنیم.

چرم یک ماده بسیار سنتی برای استفاده است. همانطور که مدل‌های کفش کلاسیک از قرن نوزدهم به سختی از نظر ساختار و سبک تغییر کرده‌اند، تنها چرم با بهترین کیفیت برای تولید صندل زنانه باکیفیت برای مدت طولانی‌تر از آنچه که به یاد می‌آید استفاده شده است. اکنون نیز مانند آن زمان است: برای حفظ ظاهر و ماندگاری طولانی مدت آن باید مراقبت های دقیقی انجام شود. فردی که کفش می پوشد با یک تناسب عالی که پا را زیبا و سالم نگه می دارد پاداش می گیرد.

کفش چرم

چرم ها چه تفاوتی دارند
وقتی صحبت از کفش چرم می شود، بین چرم استفاده شده برای رویه، آستر و پایین و همچنین چرم کفی تمایز قائل می شود. این نوع چرم ها به دلیل نیازهای متفاوتی که بر روی آنها گذاشته می شود، متفاوت هستند. رویه باید انعطاف پذیر، قابل تنفس و در عین حال محکم باشد. چرم آستر از آنجایی که مستقیماً با پای فرد پوشنده تماس دارد، باید قابلیت تنفس، نرم و لطیف، اما صندل چرم مردانه در عین حال مقاوم در برابر سایش و رنگ پذیری داشته باشد. از طرف دیگر، چرم مورد استفاده برای زیره بیرونی، باید در برابر جذب آب مقاومت کند و مهمتر از همه، مقاوم در برابر سایش باشد. این الزامات مختلف با انتخاب صحیح پوست خام حیوانی (چه نوع چرم و کدام قسمت از بدن حیوان) و همچنین استفاده از روش های پردازش صحیح برای تبدیل پوست خام به چرم آماده تضمین می شود.

کفش چرم طبیعی مجلسی مردانه دستدوز تبریز کد 031

با در نظر گرفتن این موضوع است که در  ما فقط از بهترین کیفیت تست شده چرم استفاده می کنیم. این در درجه اول لایه بالایی چرم است، یعنی قسمت دانه یا چرم دوشاخه که مستقیماً در زیر قسمت دانه یافت می شود. ما قطعاتی را که هنگام پوشیدن به خصوص فرسوده می شوند، از بهترین قسمت پشت می سازیم. متراکم ترین و یکنواخت ترین ساختار فیبر را می توان در اینجا یافت. یک جفت کفش همیشه از یک پوست بریده می شود تا یکسان به نظر برسد.

 

چرم صحیح چگونه انتخاب می شود
هر پوست چرمی توسط خریداران چرم به طور کامل بررسی می شود: طرز کار عالی و الگوی دانه ای بی عیب و نقص برای آنها بسیار مهم است. هرچه چرم طبیعی تر باشد، زیباتر است – و احتمال اینکه دوباره روی پای افراد سیوکس زنده شود، بیشتر می‌شود.

کیفیت ویژه چرم گاوی درجه یک در فرآیند دباغی نمود پیدا می کند. صندل چرم مشهد را منحصراً از دباغ‌خانه‌هایی انتخاب می‌کند که ما شخصاً آن‌ها را می‌شناسیم، زیرا چرم
 را می‌توان از منبع، تا محصول نهایی در این دباغی‌ها دنبال کرد. چرم های مرغوب عمدتاً در بشکه رنگ می شوند، از این رو رنگ در کل چرم نفوذ می کند. این با بررسی های منظم توسط کارکنان در بخش تضمین کیفیت و توسط مؤسسات آزمایش مستقل تضمین می شود. دستورالعمل های جامع انطباق را توسعه داده است. هر تامین کننده به عنوان بخشی از یک فرآیند پیچیده ممیزی و تایید می شود. تنها چند تامین کننده منتخب وجود دارد که با آنها یک رابطه تجاری بلندمدت ایجاد کرده ایم.