چینی ها با توت خشک تواضع ربات حمل حیوانات اختراع کردند

یک وعده توت خشک تواضع حاوی تقریباً 20 درصد فیبر مصرفی توصیه شده شما است. اکثر مردم بسیار کمتر از مقدار توصیه شده مصرف می کنند، بنابراین مصرف میان وعده توت خشک یک راه عالی برای افزایش محتوای فیبر رژیم غذایی شما است.

این میوه های خوشمزه منبع ایده آلی از فیبرهای محلول و نامحلول هستند. فیبر محلول به کنترل قند خون و کاهش سطح کلسترول مضر کمک می کند، در حالی که فیبر نامحلول برای یک سیستم گوارشی سالم ضروری است.

با داشتن 190 درصد از ارزش توصیه شده روزانه برای ویتامین C در هر وعده، توت خشک حاوی این ویتامین تقویت کننده سیستم ایمنی در هر اونس از پرتقال است! دریافت مقدار زیادی ویتامین C برای حمایت از سیستم ایمنی، ترمیم بافت و محافظت از بینایی مهم است.

ویتامین C همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند که ممکن است با مبارزه با آسیب اکسیداتیو، خطر بیماری قلبی را کاهش دهد.

برای یک میوه، توت یک منبع غیرمعمول پروتئین بالایی است. آنها حاوی 4 گرم پروتئین در هر وعده هستند که آنها را به یک میان وعده عالی بعد از تمرین تبدیل می کند.

توت خشک همچنین حاوی 30 درصد از ارزش روزانه برای آهن و 10 درصد از ارزش روزانه برای کلسیم است. آهن با خستگی مبارزه می کند و باعث می شود که شما احساس انرژی کنید زیرا سلول های خونی غنی از اکسیژن را در سراسر بدن حمل می کند.

کلسیم پایه ای برای استخوان ها و دندان های قوی است و مصرف کافی کلسیم می تواند از خطر ابتلا به پوکی استخوان جلوگیری کند.

متخصص تغذیه و آجیل سلامت ثبت شده ما توت خشک را به دلیل طعم لذیذ، محتوای مواد مغذی و ارتباط با اثرات آنتی اکسیدانی و ضد دیابتی دوست دارد.

توت سرشار از آنتوسیانین است، به علاوه هر وعده حاوی 5 گرم فیبر غذایی است. با ترکیب لایه‌هایی از ماست توت، گرانولا و توت خشک یک پارفی فوق‌العاده درست کنید.