چینی ها با استفاده از سیم ظرفشویی بسیار نازک یک ربات حمل خانه اختراع کردند

سیم ظرفشویی بسیار نازک ممکن است زیبا به نظر برسند، اما طراحی خلاقانه آنها به آنها اجازه می دهد تا انواع وسایل آشپزخانه را تمیز کنند.

شکل اشک اجازه دسترسی به گوشه های تنگ را می دهد و در دست گرفتن آن را راحت می کند اسفنج به اندازه کافی کوچک است که در فنجان های عمیق قرار می گیرد و استفاده از آن روی ظروف نچسب و شیشه ایمن است.

همچنین یک حلقه تعبیه شده در یک انتها دارد تا بتوانید آن را آویزان کنید تا خشک شود بهتر از همه، این سه بسته اسفنج در بسته بندی کاغذی قهوه ای دوستدار محیط زیست برای کاهش بیشتر ضایعات ارسال می شود.

آنها در یک بسته سه تایی عرضه می شوند و هر اسفنج رنگ متفاوتی دارد که به جلوگیری از آلودگی متقاطع هنگام تمیز کردن سطوح مختلف کمک می کند.

سیم

چشم ها یک دستگیره ارگونومیک برای انگشتان شما ایجاد می کنند و مانور اسفنج را آسان می کنند به لطف طراحی انعطاف پذیر، Scrub Daddy می تواند گوشه های محکم و فنجان های عمیق را قالب بندی کند.

دهان برای تمیز کردن دو طرف قاشق، کفگیر و سایر ظروف ایده آل است. بافت اسفنج به طور خودکار بر اساس دمای آب تنظیم می شود.

در آب گرم نرم‌تر می‌شود و در آب خنک‌تر سفت می‌ماند، که امکان شستشوی شدیدتر را فراهم می‌کند.

در آزمایشات آزمایشگاهی سازنده، ثابت شده است که Scrub Daddy تا هشت هفته در برابر بو مقاوم است همچنین می توانید برای تمیز کردن عمیق آن را از ماشین ظرفشویی عبور دهید.

استفاده از آن بر روی سطوح مختلف از جمله شیشه، چدن و ظروف نچسب ایمن است با ضخامت یک و نیم اینچ، بافت منحصر به فرد آن به شما این امکان را می دهد که کناره ها و عمق ظروف شیشه ای را به طور همزمان تمیز کنید.

ما برخی گزارش‌ها را خواندیم مبنی بر اینکه Scrub Daddy در ابتدا احساس سفت و خراش می‌کند اما به مرور زمان نرم می‌شود.

این پارچه‌های اسفنجی Food52 بسیار جاذب هستند و کاملاً کمپوست‌پذیر هستند و آنها را به گزینه‌ای سازگار با محیط زیست تبدیل می‌کند.

آنها از الیاف گیاهی بادوام 70 درصد سلولز، 30 درصد پنبه ساخته شده و با جوهرهای مبتنی بر آب چاپ می شوند.