چگونگی مصرف چمن مصنوعی نرم که باعث تقعییر رنگ چشم می شود

تصمیم یک سازمان باشگاه ورزشی، انجمن، دولت محلی یا ایالتی برای داشتن یک چمن طبیعی یا چمن مصنوعی به اهداف خاص آنها برای نتایج زیست محیطی، اجتماعی، بهداشتی و مالی بستگی دارد.

علاوه بر راهنمای تصمیم گیری، در ادامه گزارش مفصلی در مورد چمن طبیعی در مقابل چمن مصنوعی نرم برای کاسه، تنیس، هاکی، فوتبال/راگبی،  و یا هر گونه امکانات چند منظوره مربوطه ارائه شده است.

و سایر ذینفعان کلیدی می توانند برای کمک به تصمیم گیری، سیاست گذاری و برنامه ریزی استفاده کنند. این گزارش عواملی را که در انتخاب سطح بازی نقش دارند، از نظر عملکرد، ایمنی و الزامات امکانات بازی برای ورزش‌های فوق در نظر می‌گیرد.

علاوه بر جزئیات در مورد ورزش های خاص، دانش فعلی در مورد مفاهیم زیست محیطی، اجتماعی، بهداشتی و مالی چمن مصنوعی در مقایسه با چمن طبیعی به تفصیل ارائه خواهد شد.

اطلاعات این راهنما در سال 2011 منتشر شده است و نمی توان به عنوان حرفه ای به آن اعتماد کرد. مشاوره در مورد تصمیم گیری در مورد چمن طبیعی و چمن مصنوعی هیچ اطمینانی در مورد صحت اطلاعات موجود در این راهنما داده نشده است.

خوانندگان باید قبل از تصمیم گیری به دنبال اطلاعات به روز بیشتری باشند. خوانندگان باید مشاوره مستقل و حرفه ای خود را در رابطه با پروژه خود دریافت کنند.

به طور سنتی ورزش بر روی سطوح چمن طبیعی انجام می شده است. با ایجاد شهرها و شهرها، سطوح ورزشی چمن طبیعی در مکان‌های فضای باز که برای تفریح در نظر گرفته شده بودند، توسعه یافتند.

ساخت سطوح ورزشی چمن طبیعی با توجه به محل متفاوت بوده است و در بسیاری از موارد، زمین های ورزشی یا روی خاک اصلی، سایت هایی را با خاک وارداتی بی کیفیت پر می کنند و یا در برخی موارد محل های دفن زباله یا زهکشی قدیمی که مستعد هستند.