چرم گاو در مقابل چرم شتر

چند بار برای خرید اجناس چرمی به مغازه ای رفته اید و کیفیت آنها را جویا شده اید؟ این برای بسیاری از افراد خریدار مد روز نیست اما حیاتی است. اگر بتوانید تفاوت را بیان کنید و بدانید که کدام ماده سبک چرم برای شما مناسب است، می توانید تصمیم دقیق تری بگیرید.

انواع مختلفی از چرم در ساخت انواع مختلف محصولات مورد استفاده قرار می گیرد.

قبل از شروع، درک این نکته مهم است که نوع خاصی از چرم را نمی توان به عنوان بهترین یا بدترین دسته بندی کرد، به ویژه در مقایسه با سایر انواع چرم. برای مثال، پوست گاو بادوام و خشن است، در حالی که پوست بره در لمس نرم است.

چرم

هیچ راهی برای گفتن اینکه یکی از دیگری بهتر است وجود ندارد زیرا هر دو سبک چرم مزایا و معایبی دارند. همچنین بستگی به نوع محصول مورد نظر دارد که ممکن است نیاز متفاوتی داشته باشد یا برای مالک مورد علاقه خاص باشد و آونگ را در جهت خاصی حرکت دهد. به طور کلی، این یک موضوع ذهنی است که در معرض تغییر است.

چرم گاو

 پوست گاو نسبت به هر شکل دیگری از چرم حیوانات بسیار سخت تر، صاف تر و کمتر در معرض پارگی است. انعطاف پذیرتر، انعطاف پذیرتر است و با شکل بدن پوشنده مطابقت دارد. در نتیجه، محصولات چرم گاوی مثل کمربند زنانه چرم استحکام بیشتری دارند. در نتیجه، این محصولات رطوبت را دفع می‌کنند، شکل خود را برای مدت طولانی حفظ می‌کنند و در برابر گرما و آسیب‌های خورشید مقاوم هستند و برای لباس‌های بیرونی ایده‌آل هستند. کیسه های چرم گاوی، کیف پول، کمربند، ژاکت و غیره ساخته شده از چرم گیاهی دباغی شده، بادوام ترین هستند و حداقل 40 سال دوام می آورند.

چرم

چرم بزی

چرم شتر

تعداد الیاف آن ده برابر پوست گاو در هر سانتی متر مربع است که به محافظت از حیوان در شرایط سختی که در طول تاریخ زندگی می کرده است کمک می کند. تعداد الیاف آن ده برابر پوست گاو در هر سانتی متر مربع است که به محافظت از حیوان در شرایط سختی که در طول تاریخ زندگی می کرده است کمک می کند. در نتیجه می توان به قابلیت اطمینان محصولات چرمی شتر اعتماد کرد. بسیار نرمتر و نرمتر است همانند صندل چرم مشهد. احتمال آلوده شدن چرم شتر کم است. اگزوتیسم نیز با کیف های چرم شتری، کیف پول، کمربند، ژاکت، صندل (جوتیس) و غیره همراه است.

چه محصولاتی از چرم شتر بهترین تولید می شود: کفش، ژاکت، کیف پول، کیف و غیره. آنها به دلیل استحکام کششی خود معروف هستند.