پسری جوراب مردانه ارزان را به عنوان ملحفه روی ماشینش استفاده می کند

جوراب مردانه ارزان می‌توانند به گردگیرهای عالی تبدیل شوند زیرا کاملاً روی دست شما قرار می‌گیرند بنابراین با قرار دادن یکی روی دست، یک گردگیر دستی به دست می آورید.

جوراب‌های قدیمی شما برای انواع تمیز کردن کاملاً کار می‌کنند، زیرا می‌توانید آن‌ها را روی دست‌تان بلغزانید، با دست‌تان حرکت دهید و حتی در صورت نیاز فشار کمی وارد کنید.

شما می توانید از این جوراب های قدیمی برای تمیز کردن اطراف خانه، مبلمان، پنکه های سقفی، قرنیز، پرده های گرد و غبار، کرکره، لت و غیره استفاده کنید. می توانید از این جوراب ها به عنوان خشک برای گردگیری سطوح یا مرطوب کردن آنها برای تمیز کردن کامل فضای خود استفاده کنید.

جوراب های قدیمی گرد و غبار، خاک و مو را از روی میز، لوازم خانگی و پرده های شما جمع می کنند پس از اتمام تمام تمیز کردن، به سادگی آنها را در لباسشویی بیندازید و برای استفاده در آینده تمیز کنید.

جوراب

آیا یک تخته سیاه سفید دارید اما پاک کن خود را گم کرده اید؟ مشکلی نیست! می توانید از جوراب های قدیمی خود به عنوان پاک کن استفاده کنید جوراب های خود را از داخل بچرخانید و شروع به پاک کردن تخته کنید.

من پیشنهاد می کنم از جوراب های تیره یا سیاه رنگ برای پاک کردن نشانگر سیاه استفاده کنید سپس، می‌توانید جوراب‌های خود را در لباس‌شویی بیندازید و آنها را تمیز کنید.

می توانید از جوراب های قدیمی خود برای ساختن هدبندهای زیبا استفاده کنید این ممکن است ساده ترین DIY برای جوراب باشد.

انتهای پنجه جوراب را بدوزید یا به دهانه جوراب بچسبانید چند سنجاق قفلی را در هدبند جوراب قرار دهید تا آن را در کنار هم نگه دارید آن را روی سر خود بگذارید و کارتان تمام شد!

یکی دیگر از کارهای انجام شده ساده برای جوراب ساختن بند مو یا نوارهای دم اسبی از جوراب های قدیمی است یک قسمت کوچک یا بزرگ را از لوله جوراب برش دهید.

می توانید از جوراب قدیمی خود به عنوان برس کفش استفاده کنید می توانید گرد و غبار کفش ها را پاک کنید، لاک کفش بزنید و حتی کفش هایتان را با آن جوراب های قدیمی براق کنید.

جوراب های قدیمی برای جلا دادن کفش ها عالی هستند. جوراب‌هایتان را بگیرید لاک را روی آن بکشید و آن را روی کفش‌تان بمالید دقیق بودن و وارد شدن به تمام جزئیات بسیار مفید است.