همبستگی با کیفیت متن را بررسی می‌کنند، مانند مطالعاتی

هنوز هم اینطور است که تقریباً در تمام زمینه های آموزشی، کودکان ابتدا نوشتن را با خودکار اکلیلی شکل دادن حروف با قلم یا مداد روی کاغذ یاد می گیرند.

بنابراین توانایی دست نویسی پیش نیازی برای شروع نوشتن است و همچنین شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد، همانطور که کودکان متون طولانی‌تری می‌نویسند، توانایی بازیابی و تشکیل حروف و کلمات به سرعت کیفیت محتوای نوشته‌های آنها را پیش‌بینی می‌کند.

بسیاری از نویسندگان استدلال کرده اند که خروجی دست نویس آهسته نه تنها بهره وری را کاهش می دهد زمانی که مدت زمان کار با زمان یا انگیزه محدود می شود مهم است بلکه توجهی را می طلبد که در غیر این صورت ممکن است به تفکر در مورد ساختارهای متنی دمپایی روفرشی سطح بالاتر اختصاص داده شود.

خودکار

اگرچه شواهد نشان می‌دهد که توانایی دست‌نویسی برای جیوه در تلویزیون قدیمی نوشتن موفق مهم است، اطلاعات نسبتا کمی در مورد عواملی که به روان‌سازی حروف کمک می‌کنند، وجود دارد.

مطالعاتی که همبستگی با کیفیت متن را بررسی می‌کنند، مانند مطالعاتی که توسط Feng و همکاران بررسی شده است.

توانایی دست خط را با استفاده از کارهایی که نیاز به خواندن و کپی جملات دارند (بارنت و همکاران، 2009؛ اولینگهاوس و گراهام، 2009) و/یا یادآوری الفبای نوشتاری (برنینگر و روتبرگ، 1992؛ کنت و همکاران، چوب گردو) اندازه گیری می کنند.

انجام موفقیت آمیز این وظایف مستلزم ترکیب گسترده ای از مهارت های خواندن، املاء، حرکتی و حافظه است و نگرانی کنونی ما محدودتر است.

ما به طور خاص بر اجزای نهایی گرافوموتور از آبشار فرآیندهایی که شامل تولید نوشتاری است، تمرکز می کنیم.

 

  • منابع:
    1. Factors Affecting Pen-Movement Fluency in Beginning Writers
  • تبلیغات:
    1. کود شیمیایی که غذای آدمیان شد
    2. با سویق گندم ظرفهای خود را برق بیاندازید.
    3. با استفاده از انار می توان قد کودکان خود را افزایش دهید
    4. شیرآلات از جنس طلا در پادشاه عربستان!