نگهداری کت چرم

این یک اسطوره است که می تواند در برابر هرگونه تغییر در فرهنگ، سبک و مد مقاومت کند. با فرا رسیدن تابستان، کت چرم به شدت درلباس‌های راحتی مردانه و زنانه بازمی‌گردد .

و به ناچار نیاز به احیای ژاکت چرمی که ماه ها در کمد لباس ما ذخیره شده است.

در واقع، با گذشت زمان، چرم مصنوعی حصیری می تواند ماندگار بماند، بر روی سطح آن ترک ایجاد نشود و با خیس شدن شکل اولیه خود را از دست ندهد.

به همین دلیل مراقبت از این لباس ضروری است.

اما مراقب باشید: همه ماشین های لباسشویی را ممنوع کنید! اولین قدم این است که یاد بگیرید چگونه کت چرم را با روش های “طبیعی” تمیز کنید.

چرم

چگونه کت چرمی خود را با آب و صابون تمیز کنیم؟

این “درمان مادربزرگ” کلاسیک است، اما همانطور که می دانید، هیچ چیز موثرتر از روش های سنتی نیست حتی برای صندل چرم مشهد.

اگر می خواهید کت چرمی را به این روش بشویید، یک لگن برای خود تهیه کنید و مقداری مایع شوینده خنثی را در آب داغ مخلوط کنید.

در مصرف صابون زیاده روی نکنید، در غیر این صورت این خطر آسیب جبران ناپذیری به رنگ لباس یا بدتر از آن ایجاد یک اثر “لکه ای” آزار دهنده است.

پس از ایجاد این محلول، یک اسفنج یا پارچه را مرطوب کنید (مراقب باشید یک ماده نرم و غیر ساینده انتخاب کنید) و آنها را به آرامی در امتداد سطح ژاکت چرمی بلغزانید .

در پایان این عمل، آخرین بار را فقط با آب تمیز رد کنید و سپس با پارچه دیگری خشک کنید و دقت کنید که سطح را کاملاً خشک کنید.

چرم

نحوه پاک کردن لکه از روی پوست با مواد شوینده خاص

یکی از موثرترین روش ها برای پاکسازی پوست از لک استفاده از پاک کننده های مخصوص است، صابون هایی که حاوی سورفکتانت های ظریف و روغن هایی هستند که وظیفه نرم و تغذیه پوست را دارند.

صرف نظر از فرمول مورد استفاده (کرم، ژل، اسپری …) همیشه خوب است که مقدار کمی از محصول را روی قسمت مورد درمان اسپری کنید و با یک پارچه نرم و با حرکات دایره ای مالیده تا محصول کاملاً کامل شود. جذب شده است.

این محصولات معمولا برای درمان پوست خشک و ترک خورده هستند و بنابراین به راحتی و بدون نیاز به آبکشی جذب می شوند.

چگونه کت چرم را با قالب تمیز کنیم؟

آیا این تا به حال برای شما اتفاق افتاده است؟ کت چرمی یا کمربند چرم که خیلی دوستش دارید را از کمد بیرون می آورید و متوجه می شوید که بوی سنگین و کپک زدگی می دهد.

در واقع، کاپشن های چرم اصل باید اجازه دهند منافذ تنفسی داشته باشند و دائماً هیدراته شوند که از چرم مصنوعی ارزان نیز تهیه شوند. اگر هنگام نگهداری آن در کمد لباس هنگام تغییر فصل، کاپشن چرمی کاملاً خشک نبود یا بوی بدی مانند دود، عرق، غذای سرخ شده را به خود جذب کرده بود، به احتمال زیاد این بوها «به دام افتاده» هستند.

برای از بین بردن آنها، اولین قدم این است که ژاکت را در هوای آزاد بگذارید، طوری چیده شده که همه قسمت ها بتوانند هوا را بگیرند و ترجیحاً در یک منطقه سایه دار اما دارای تهویه باشد.

از روزهای بارانی کاملاً خودداری کنید: این امر باعث تشدید تشکیل کپک می شود.

پس از هواکشی کت های چرمی خود، می توانید یک برس بردارید و آن را روی سطح رد کنید تا آثار کثیفی و گرد و غبار از بین برود.

در نهایت سطح را با یک کرم لطیف مخصوص مرطوب کنید تا از ایجاد ترک های نامناسب جلوگیری کنید.