نخ کادویی مربوط به دوره قاجار در یک خانه قدیمی کشف شد

اگر به دنبال نخ کادویی هستید که کوچک‌تر نرم‌تر و ملایم‌تر باشد، پشم مرینو فوق‌العاده دراپز را در نظر بگیرید این نخ کادویی برای طیف گسترده ای از پروژه ها عالی است، این نخ لوکس به نظر می رسد و در عین حال بسیار مقرون به صرفه است.

Wild Atlantic Yarn یک استودیوی کوچک و خانوادگی است که در ایرلند قرار دارد.با الهام از هنر، ادبیات ایرلندی، و سواحل اقیانوس اطلس در اطراف پایگاه اصلی خود،  نخ کادویی آن همه با دقت و حرفه ای با در نظر گرفتن پایداری رنگ آمیزی شده اند.

این رنگ‌های زیبا و بی‌نظیری را که فقط در مناظر ایرلند یافت می‌شود، به دست می‌دهد.

ایساکو نورو با الهام از درشتی و طبیعت ناهموار ژاپن و دنیای طبیعی، از زمان پیدایش نورو انقلابی در صنعت نخ کادویی بوده است.

نورو با تمرکز بر حفظ یکپارچگی طبیعت، فقط از پشم مزارع ارگانیک تایید شده استفاده می‌کند که مرتباً از آن‌ها بازدید می‌کند، خود پشم را با دست می‌چرخاند و به دنبال تکرار زیبایی گوسفند در نخ کادویی است.

نخ

نتیجه، ویترینی با حداقل پردازش و اثیری از مجموعه نورو است.

تمام الیاف که مشرف به موئل فامائو است به آرامی و با نهایت دقت با دست رنگ می شوند کلاف هایی که بیشتر از مواد گیاهی علوفه ای، شاخ و برگ، پوست و شکوفه های علوفه ای ساخته شده اند، منحصر به فرد و در نوع خود بی نظیر هستند.

هر سه ماه یکبار تا 3 کلاف، لوازم جانبی نخ همسان و چهار پیشنهاد الگو برای نخی که ارائه کرده‌اند برای شما ارسال می‌کند.

این سرویس اشتراک، یک راه عالی برای حمایت از هنرمندان، مزارع و مشاغل خانوادگی کوچک، هدیه ای خواهد بود که در تمام فصول ارائه می شود.

اگر بافنده شما به سرعت پروژه های خود را به پایان می رساند، در نظر بگیرید که برای آنها اشتراک ماهیانه در Knit Crate بگیرید.

هر ماه 1 تا 2 نخ الیاف طبیعی و دو الگوی جدید و منحصر به فرد دریافت می کنند جعبه بافتنی همچنین به شما این امکان را می‌دهد که یک حالت رنگی را انتخاب کنید.

از میان تناژهای سرد، رنگ‌های گرم، رنگ‌های خنثی یا هر رنگ دیگری، بنابراین تمام نخ‌هایی که دریافت می‌کنند با داستان رنگ دلخواهشان مطابقت دارد.