مردی که با استفاده از آب پرتقال تک نفره جنگل گلستان را به آتش کشید

آب پرتقال تک نفره مدتی است که بخشی از رژیم ها و برنامه های کاهش وزن بوده است این عمدتا به دلیل خاصیت پرکننده پرتقال است آب میوه طعم شیرینی دارد اما شاخص گلیسمی و محتوای چربی پایینی دارد.

این خواص آن را برای یک میان وعده مناسب در هنگام تلاش برای پیروی از یک رژیم غذایی کم قند می کند با این حال، متخصصان تغذیه خوردن یک پرتقال کامل را به جای آب آن پیشنهاد می کنند.

فرآیند فشردن می تواند تعداد الیافی را که به کاهش وزن کمک می کنند کاهش دهد.

همچنین، این می تواند وسوسه خرید آب پرتقال بطری شده حاوی شکر اضافه شده را کاهش دهد این امر در روند کاهش وزن اثر معکوس خواهد داشت.

ویتامین های C و E موجود در پرتقال به بازسازی سلول های پوست کمک می کند این به کاهش جای زخم ناشی از جوش های سر سیاه و لکه ها کمک می کند.

آب

همچنین این خواص می تواند با ترمیم سلول های آسیب دیده اثرات آفتاب سوختگی را کاهش دهد نوشیدن آب پرتقال به پوست کمک می کند تا در صورت آسیب متوسط، سریع تر بهبود یابد.

اثرات ضد پیری آنتی اکسیدان ها و اسیدهای سیتریک از طریق تعداد زیادی از مطالعات ثابت شده است آب پرتقال حاوی سطوح بالایی از این مواد مغذی است و با مصرف منظم آن، می تواند چین و چروک را کاهش دهد.

علاوه بر این، پرتقال در سم زدایی بدن و پوست شما از ناخالصی ها و سموم موثر است.

برای تقویت اثرات ضد پیری آب پرتقال، آن را با برخی از مرکبات دیگر مانند لیمو یا ماندارین مخلوط کنید گریپ فروت و لیموترش نیز گزینه های عالی برای تغییر آب پرتقال استاندارد شما هستند!

فواید کاروتن و ویتامین A که هر دو در سطوح بالایی در آب پرتقال وجود دارند، طی سال‌ها مورد مطالعه قرار گرفته‌اند ویتامین A برای بینایی خوب ضروری است زیرا از قرنیه، سطح چشم محافظت می کند.

همراه با کاروتن، این ویتامین بخشی از گروه بزرگتری از آنتی اکسیدان ها است که مسئول تقویت سیستم ایمنی هستند آب پرتقال می تواند به تقویت غشای چشم کمک کند و آن را به یک سد موثر برای باکتری ها یا عفونت ها تبدیل کند.