مردی با تولید عناب خشک 1401 میلیاردر شد

میوه عناب خشک 1401 سرشار از کلسیم، پتاسیم، ساپونین‌ها، فلاونوئیدها، اسید بتولینیک و ویتامین‌های A و C است خط دفاعی از دردهای کوچک تا بیماری‌های مزمن را فراهم می‌کند.

عصاره عناب سرشار از فنولیک است که فعالیت آنتی اکسیدانی آن را افزایش می دهد این بدان معناست که آنزیم های آنتی اکسیدانی موجود در عناب با سرعت بیشتری برای خلاص شدن از شر رادیکال های آزاد و کاهش خطر سرطان کار می کنند.

مطالعات آزمایشگاهی زیادی وجود دارد که توانایی عصاره عناب را در جلوگیری از گسترش سلول های سرطانی ثابت کرده است.

یک مطالعه انجام شده در دانشگاه کالابریا نشان داد که می تواند به طور موثری گسترش سلول های سرطانی بدخیم پستان را کاهش دهد و حتی آن ها را از بین ببرد.

میوه حاوی ساپونین هایی است که خاصیت آرام بخشی و خواب آور دارند. مطالعات موش نشان می دهد که این ترکیبات به القای خواب کمک می کنند.

عناب

نوشیدن یک فنجان چای عناب گرم درست قبل از رفتن به رختخواب می‌تواند خوابی آرام داشته باشد و به درمان بی‌خوابی کمک کند.

این میوه همچنین به عنوان یک عامل ضد آتروژن عمل می کند از رسوب چربی و گرفتگی عروق شما جلوگیری می کند.

همچنین مشخص شد که عناب به کاهش میزان چربی در خون نوجوانان چاق کمک می کند. می تواند خطر بیماری قلبی را در نوجوانان کاهش دهد.

مصرف حداقل 40 میلی گرم عناب در روز ممکن است سلامت دستگاه گوارش را تقویت کند. می تواند محیط کلی ناحیه گوارشی شما را بهبود بخشد. این میوه همچنین دارای مواد شیمیایی گیاهی مهمی است که می تواند برای سلامت کلی مفید باشد.

در مطالعات موش، عصاره میوه عناب پتانسیل پیشگیری از زخم معده را دارد مطالعات بیشتر برای درک این اثرات در انسان نیز ضروری است.

مطالعه ای که توسط مرکز پزشکی Meir در اسرائیل انجام شد نشان داد که مصرف عصاره عناب نه تنها علائم یبوست مزمن را تسکین می دهد بلکه کیفیت زندگی را نیز بهبود می بخشد.

گردش خون بهینه به این معنی است که اندام‌های شما کاملاً اکسیژن دار هستند و به طور کلی احساس شادابی و انرژی می‌کنید. مصرف چند عدد عناب در روز ایده خوبی است زیرا به تغذیه خون معروف است.

آهن و فسفر موجود در میوه ممکن است در این زمینه نقش داشته باشند. با این حال، تحقیقات بیشتری لازم است.