مردی با بادام درختی سبز  عجیب ترین قاچاق مواد مخدر را رقم زد

بادام درختی سبز یکی از بهترین منابع ویتامین E در جهان است که تنها 1 اونس آن 37 درصد از RDI را تامین می کند چندین مطالعه مصرف بیشتر ویتامین E را با نرخ پایین‌تر بیماری قلبی، سرطان و بیماری آلزایمر مرتبط کرده‌اند.

ویتامین E خانواده ای از آنتی اکسیدان های محلول در چربی است این آنتی اکسیدان ها تمایل دارند در غشای سلولی بدن شما جمع شوند و از سلول های شما در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت کنند.

آجیل ها کربوهیدرات کمی دارند اما چربی های سالم، پروتئین و فیبر بالایی دارند این باعث می شود که آنها گزینه ای عالی برای افراد مبتلا به دیابت باشند.

یکی دیگر از مزایای بادام درختی سبز مقدار بسیار بالای منیزیم آن است منیزیم یک ماده معدنی است که در بیش از 300 فرآیند بدن از جمله کنترل قند خون نقش دارد.

بادام

جالب اینجاست که 25 تا 38 درصد از افراد مبتلا به دیابت نوع 2 دچار کمبود منیزیم هستند اصلاح این کمبود به طور قابل توجهی سطح قند خون را کاهش می دهد و عملکرد انسولین را بهبود می بخشد.

افراد بدون دیابت نیز در هنگام مصرف مکمل منیزیم، کاهش قابل توجهی در مقاومت به انسولین مشاهده می کنند این نشان می دهد که غذاهای پر منیزیم مانند بادام درختی سبز  ممکن است به پیشگیری از سندرم متابولیک و دیابت نوع 2 کمک کند، که هر دو از مشکلات عمده سلامتی هستند.

منیزیم موجود در بادام درختی سبز علاوه بر این ممکن است به کاهش سطح فشار خون کمک کند فشار خون بالا یکی از عوامل اصلی حملات قلبی، سکته مغزی و نارسایی کلیه است.

کمبود منیزیم به شدت با فشار خون بالا بدون توجه به اضافه وزن مرتبط است مطالعات نشان می دهد که اصلاح کمبود منیزیم می تواند منجر به کاهش عمده فشار خون شود.

اگر توصیه های غذایی برای منیزیم را رعایت نمی کنید، افزودن بادام درختی سبز به رژیم غذایی شما می تواند تاثیر زیادی داشته باشد.