مراقبت از کیف چرمی

یکی از مهم ترین نکات برای مراقبت از کیف چرمی، ضد آب کردن آن است. درمان با اسپری های ضد آب بی رنگ یک راه عالی برای محافظت از آن در برابر رطوبت و کثیفی است، چه چرم صاف و چه جیر.

ضد آب کردن کیف چرمی شما نه تنها از آن در برابر باران، بلکه از نور خورشید نیز محافظت می کند. ضد آب می تواند از محو شدن کیسه ناشی از اشعه ماوراء بنفش جلوگیری کند. به این ترتیب رنگ کیف دوام بیشتری خواهد داشت. 

اگر قسمت‌های جداگانه کیف چرمی شما شروع به خشک شدن کرد و در نتیجه به مرور زمان به دلیل سایش شدید شکننده شد، توصیه می‌کنیم از گریس چرمی استفاده کنید که می‌توانید آن را هم به صورت آنلاین و هم از داروخانه خریداری کنید. استفاده از یک پارچه نرم به مالیدن ملایم گریس چرم کمک می کند و به تمیز کردن و تغذیه بهینه کیف شما کمک می کند.

چرم

این به همراه ضد آب بودن کیف شما را محافظت موثر و جامعی می کند.

چرم اصل نیاز به مراقبت دارد. به همین دلیل است که  ما نرم کننده پوست بی رنگ خود را با موم زنبور توصیه می کنیم که برای تمام محصولات چرمی صاف مثل کمربند زنانه چرم مناسب است. به عنوان پاک کننده لوازم جانبی مانند کیف، کمربند، چکمه و کفش عمل می کند. به عنوان متصدی مراقبت از صندلی ماشین، فرمان چرمی و لباس موتور سیکلت؛ به عنوان پولیش برای مبلمان و مبل های چرمی و همچنین برای درمان لباس های چرمی، شلوارهای چرمی و کت های چرمی.

واکس چرمی یونیورسال STILORD یک محصول همه جانبه واقعی برای تمام محصولات چرمی است که شایسته مراقبت حداکثری هستند! برای محافظت، ضد آب و نرم نگه داشتن مواد کیف خود را به طور منظم با این محصول رفتار کنید. در فروشگاه های تخصصی نیز می توانید پاک کننده های ملایم جیر را پیدا کنید که به شکل اسپری یا فوم هستند

تئوری بدون تمرین بی فایده است. نکات و ترفندهایی وجود دارد که هنگام تمیز کردن کیف چرمی باید به آنها توجه کرد. تجربه نشان داده است که همیشه بهتر است دستورالعمل های روی بسته بندی را دنبال کنید و ماده مربوطه را با دقت در یک منطقه کوچک و محتاطانه (مثلاً در قسمت پایین کیف) بمالید تا از تیره شدن ناخواسته یا تغییر رنگ دیگر جلوگیری کنید. این توصیه را هم هنگام استفاده از گریس و هم هنگام ضد آب کردن باید رعایت کنید.

چرم

چرم بزی

چرم اصل را چگونه باید تمیز کرد و از آن مراقبت کرد؟ 

ضد آب: این اولین و مهمترین مرحله توصیه شده توسط سازنده برند STILORD است! اسپری های مخصوص جیر و چرم صاف را می توانید در فروشگاه های تخصصی پیدا کنید.

مومیایی پوست موم زنبور عسل:  ارزان، به طور گسترده در دسترس و بسیار متنوع است – این نکته راز ما برای داشتن پوستی صاف است!

برای کثیفی درشت: به آرامی کثیفی و لکه ها را با یک برس نرم و در صورت لزوم با کمی آب پاک کنید همانند صندل چرم مشهد.

جیر می تواند چالش برانگیز باشد: مراقب چربی و صابون باشید – در صورت امکان فقط با برس های مخصوص تمیز کنید.

مراقب صابون ها باشید: اسید زیاد به پوست آسیب می رساند – مراقب باشید!

زمان کافی برای خشک شدن بگذارید:  ترجیحاً در هوای تازه