لوله و اتصالات پلی اتیلن جوشی که موجب بیکار شدن کارگری شد

لوله و اتصالات پلی اتیلن جوشی حدود 70 سال پیش در صنایع مختلف در اروپا و آمریکا استفاده می شود لوله پلی اتیلن برای آب می تواند وجود داشته باشد از جمله کاربری زمین سیستم های تامین آب، آبیاری و غیره، سیالات شیمیایی انتقال، سیالات خنک کننده و گرمایشی به عنوان پوشش محافظ و عایق برای کابل های برق و فیبر نوری و انواع مصارف و نام متفاوت دیگر.

لوله پلی اتیلن تک جداره از جمله لوله قابل استفاده در فشار اتمسفر بین 2 تا 40 (بسته به ماده اولیه، قطر و ضخامت لوله) در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله های پلی اتیلن که مخفف آن (HDPE) یا اجزای پلی اتیلن شناخته می شود، کاربردهای زیادی در کشاورزی، آبیاری، تامین آب و انتقال گاز کاورینگ و پوشش دارند.

لوله و اتصالات پلی اتیلن بهترین گزینه برای سیستم های انتقال سیال در پروژه های مختلف صنعتی، نیروگاه ها، خطوط انتقال، سیستم های فاضلاب، سیستم های آبیاری قطره ای و بارانی، خطوط لوله، خطوط انتقال و آبیاری آب می باشد.

لوله

این ویژگی مقاومت لوله های پلی اتیلن در برابر خوردگی گالوانیکی لوله پلی اتیلن) در واقع مهمترین عامل است زیرا استفاده ترکیبی از این لوله ها در دریا، هوا و آب به ویژه آب دریا، استاندارد بسیار خورنده برای لوله ها است.

این خاصیت مقاومت در برابر خوردگی، سایش و ضربه و خاصیت قبلی باعث افزایش قابل توجه عمر مفید لوله ها به لوله ها و سایر موارد می شود.

به عنوان مثال در این طرح اشاره شد که در سال 1996 در عمان و گروه شل اجرا شد در جریان این پروژه 19 کیلومتر از لوله های کربن فولادی که باعث تخریب شدید خوردگی شد با لوله پلی اتیلن گرید PE 100 (آب خام) تعویض شد.

این خصوصیات باعث نصب آسان لوله ها می شود و نیاز به استفاده از اتصالات کمتر مجاز است به طور متوسط 20 برابر قطر خارجی لوله پلی اتیلن خم شود.

سبک بودن و خاصیت جمشوندگی جمع‌شدگی زیاد در طول لوله لوله‌های پلی اتیلن لوله‌های فولادی با وزن کمتر و در نتیجه حمل و نقل و نگهداری راحت‌تر با هزینه کمتری انجام می‌شود.

به عنوان مثال، اطلاعات مربوط به آسیب لوله پلی اتیلن ناشی از خسارت زلزله کوبه ژاپن صفر بود.