طراحی کفش فوتبال میزانو که موسیقی پخش می کند

فوتبال یکی دیگر از ورزش های تیمی محبوب کفش فوتبال میزانو دارد این بازی در فضای باز در یک زمین فوتبال چمن برگزار می شود بنابراین، کفش های فوتبال دارای گیره یا میخ نیز هستند.

اسکیت روی یخ به تکنیک های متفاوتی نسبت به هاکی روی یخ نیاز دارد بنابراین، اسکیت های چهره نیز متفاوت ساخته می شوند.

کفاش ها اغلب از چرم برای ساختن چکمه ها استفاده می کنند و سپس یک تیغه فلزی بلند را زیر پا می چسبانند.

این تیغه بلندتر از تیغه اسکیت هاکی است به علاوه، تیغه همچنین دارای یک انتخاب انگشت در یک سر و یک تیغه بلند صاف در سمت دیگر است.

کفش

جنس و شکل تیغه باعث می شود اسکیت بازها راحت تر از روی زمین یخ سر بخورند و چرخش و چرخش را انجام دهند طراحی اسکیت های شکلاتی نیز به شدت با اسکیت هاکی متفاوت است.

همانطور که چکمه های فوتبال ویژگی های خاص خود را دارند، کفش های فوتبال نیز منحصر به فرد هستند همه گیره های فوتبال سبک وزن هستند که چابکی بهتری را به بازیکنان ارائه می دهد.

از سوی دیگر، برخی از کفش‌های فوتبال برای موقعیت‌های خاصی که نیاز به حمایت بیشتری دارند، سنگین‌تر هستند.

این کفش‌ها ممکن است شبیه کفش‌های کتانی معمولی شما باشند اما در واقع با انواع دیگر کفش‌ها متفاوت هستند تنیس یک ورزش راکتی است که به سرعت و پا زدن سریع نیاز دارد به همین دلیل است که کفاش ها از پارچه ضربه گیر استفاده می کنند.

بعلاوه کفش های تنیس دارای کفی صاف و پهن بدون خش هستند تا در برابر سایش و پارگی مقاومت کنند با یک جفت کفش تنیس مناسب بازیکنان می توانند از مهارت های خود نهایت استفاده را ببرند.