صندل های چرمی راحت، شیک

صندل های چرمی راحت، شیک و احتمالا اولین انتخاب شما در تابستان هستند. با صدها سبک و بافت مختلف، صندل ها را می توان هر روز و برای هر موقعیتی پوشید. مطمئناً آنها را در تعطیلات یا اوقات فراغت خود در شهر می پوشید. حتی ممکن است آنها را در محل کار بپوشید زیرا به راحتی با بسیاری از لباس ها هماهنگ می شوند.

ممکن است از خود بپرسید که چگونه خاک، لکه های آب و سایر علائمی که باعث می شود ظاهر تازه خود را از دست بدهند، از بین ببرید. حقیقت این است که صندل چرم زنانه به راحتی و سریع تمیز می شوند، اما نیاز به دست زدن به ملایمت دارند. شما نمی توانید آنها را در لباسشویی بیندازید یا آنها را زیر یک شیر آب خیس بشویید. برای داشتن صندل تمیز در کوتاه ترین زمان باید مراحل زیر را دنبال کنید

چگونه می توان با یک صندل چرم زنانه استایل زیبا برای خود ساخت؟

اگر می‌خواهید نمای بیرونی صندل جدید دخترانه خود را از گرد و غبار تمیز کنید یا به آنها یک طراوت ساده بدهید، از یک پارچه نرم تمیز و خشک یا یک برس نرم تمیز و یک دست بسیار ملایم استفاده کنید تا کثیفی سطح را بگیرید. سطح صندل، سگک ها، بند ها و همچنین داخل صندل را برس بکشید. فراموش نکنید که در امتداد قسمت پایین صندل برس بزنید. برای کیک روی خاک، با مسواک زدن با یک برس نرم و سپس یک پارچه نرم کمی مرطوب شروع کنید تا بقیه کثیفی ها را پاک کنید. در کل پروسه ها ملایم باشید زیرا چرم به راحتی خراشیده می شود. اگر گرد و غبار یا کثیفی را پاک می کنید و زور زیادی به کار می برید، ممکن است باعث ایجاد لک یا خراش دائمی روی کفش خود شوید.

برای تمام دفعاتی که می خواهید صندل های چرمی خود را به درستی تمیز کنید، مرحله 1 را دنبال کنید. به یاد داشته باشید که قبل از استفاده از یک پارچه مرطوب یا هر نوع پاک کننده یا مرطوب کننده روی صندل چرم مشهد، همیشه باید هرگونه گرد و غبار، زباله های خشک، کثیفی های سطحی مانند رگه های گل و سایر مواد جامد را از کفش خود پاک کنید. در غیر این صورت، در نهایت با یک آشفتگی گل آلود و یک لکه کثیفی بزرگ مواجه خواهید شد که پاک کردن آن دشوارتر خواهد بود.

صندل - راحتی | کیف و کفش چرم تبریز

دانستن نحوه تمیز کردن صندل چرم مردانه بهترین راه برای اطمینان از اینکه صندل های چرمی بی عیب و نقص به نظر می رسند برای سال های آینده است
نحوه تمیز کردن صندل های چرمی در صورتی که دارای لک یا تغییر رنگ روشن هستند.
لکه ها یا تغییر رنگ خفیف در اثر تماس با آب ساده اغلب برای صندل زنانه چرمی است. این ممکن است کثیف نباشد، اما آنها را قدیمی یا غیر جذاب نشان می دهد. یک راه سریع برای حل این مشکل استفاده از محلولی به نسبت 1:1 سرکه سفید و آب است که می توانید آن را روی نواحی تغییر رنگ داده بمالید. مطمئن شوید که چرم ایرانی را اشباع نکنید. بگذارید کفش قبل از پوشیدن دوباره خشک شود.