زنی با هلو حسن پور گل های خود را پرورش می دهد

خوردن منظم میوه از جمله هلو حسن پور ممکن است سلامت قلب را تقویت کند هلو ممکن است عوامل خطر بیماری قلبی مانند فشار خون بالا و سطح کلسترول را کاهش دهد.

علاوه بر این، مطالعات لوله آزمایش نشان می دهد که هلو ممکن است به اسیدهای صفراوی ترکیباتی که توسط کبد شما از کلسترول تولید می شود متصل شود.

اسیدهای صفراوی متصل همراه با کلسترول موجود در آنها – در نهایت از طریق مدفوع دفع می شوند که ممکن است به کاهش سطح کلسترول خون کمک کند.

مطالعات اضافی در لوله آزمایش و حیوانات نشان داد که هلو ممکن است سطح کلسترول LDL تام و “بد” و همچنین فشار خون و سطوح تری گلیسیرید را کاهش دهد.

هلو

تحقیقات بر روی موش های چاق بیشتر گزارش داد که آب هلو ممکن است سطوح هورمون آنژیوتانسین II را کاهش دهد که فشار خون را افزایش می دهد.

در حالی که این اثرات امیدوار کننده به نظر می رسد، مطالعات بیشتری برای تایید آنها در انسان مورد نیاز است هلو ممکن است اثرات محافظتی داشته باشد که به حفظ سلامت پوست شما کمک می کند.

مطالعات لوله آزمایش نشان می دهد که ترکیبات موجود در هلو ممکن است توانایی پوست شما برای حفظ رطوبت را بهبود بخشد بنابراین بافت پوست را بهبود می بخشد.

علاوه بر این، هم مطالعات آزمایشگاهی و هم مطالعات حیوانی نشان می دهد که عصاره های ساخته شده از گل یا گوشت هلو که مستقیماً روی پوست اعمال می شود ممکن است به جلوگیری از آسیب اشعه ماوراء بنفش کمک کند.

همچنین مشخص شد که عصاره گل هلو باعث تاخیر در ایجاد تومورهای پوستی در موش می شود با این حال، قبل از نتیجه گیری، تحقیقات بیشتری در انسان مورد نیاز است.

مانند بیشتر میوه‌ها، هلو نیز ترکیبات گیاهی مفیدی را ارائه می‌کند که ممکن است در برابر سرطان‌های مختلف محافظت کند.

به طور خاص، پوست و گوشت هلو سرشار از کاروتنوئیدها و اسید کافئیک هستند – دو نوع آنتی اکسیدان که خواص ضد سرطانی دارند.