دمپایی صندل مشکی که در دست بازیگر مشهوری بود حاشیه ساز شد

دمپایی صندل مشکی بند شلواری، ژاندل، پلاکی، حفاری صدف هر چه اسمشان را بگذارید، این دمپایی صندل همان چیزی است که همه ما با آن آشنا هستیم.

آنها راحت هستند و پوشیدن آنها آسان است در مورد فلیپ فلاپ چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد، اما توصیه هایی داریم.

اگر فلیپ فلاپ های فوم یا لاستیکی استاندارد دارید، باید برای فعالیت های سبک و استراحت باشد آنها را در کنار استخر، در ساحل یا برای کارهای کوچکی که نیاز به پیاده روی زیادی ندارند بپوشید.

این به این دلیل است که فلیپ فلاپ استاندارد آنقدر از پاهای شما پشتیبانی نمی کند و انجام بیش از حد آنها می تواند به پاهای شما آسیب برساند.

وقتی برای شام بیرون می روید جفت محکم تری برای خود تهیه کنید دمپایی‌های چرمی مردانه برای چنین کارهایی مناسب‌تر هستند و می‌توان آن‌ها را به‌گونه‌ای پوشاند که در هنگام شام ظاهری نامرتب داشته باشند.

ما کاملاً مطمئن نیستیم که اسلایدرها چه زمانی اینقدر محبوب شدند اما ما برای آن اینجا هستیم سرسره ای که زمانی بی تکلف بازار دمپایی صندل مردانه را در بر گرفته است و حتی خانه های مد برتر نیز وارد عمل شده اند!

دمپایی

آنقدر برای یک جفت لغزنده خرج نکنید شما باید به هر طریقی یک جفت بخرید، اما هرگز آنقدر برای آنها پرداخت نکنید این برخلاف تمام قوانین عقل سلیم است لغزنده‌ها به یک «صندل خیابانی» واقعاً قابل قبول تبدیل شده‌اند و قاطرهای مردانه حتی برای خیابان مناسب‌تر هستند.

جوراب ها و لغزنده ها به ظاهری کاملاً قابل قبول تبدیل شده اند اما ما آنها را بدون جوراب ترجیح می دهیم آنها با چند شورت به بهترین شکل ست می شوند، اما یک شلوار هم می تواند با آنها خوب به نظر برسد.

فقط مطمئن شوید که آنها کمی لاغر هستند یا در مچ پای شما لبه دار هستند شلوار جین بوتکات و اسلاید کاملاً ممنوع است.

دمپایی صندل های پیاده روی برای انواع فعال و در فضای باز در میان ما عالی هستند دقیقاً یک قطعه سبک نیست، اینها برای ماندگاری و محافظت ساخته شده اند.

اگر فعالیت خاصی دارید یک جفت دمپایی صندل خوب همیشه دوست شما خواهد بود دمپایی های خود را برای ساحل ذخیره کنید و دمپایی صندل های پیاده روی خود را برای پیاده روی کاوش و غیره بردارید.

چیز زیادی نمی توان گفت که اینها را با چه چیزی جفت کنیم شما واقعاً به دنبال این نیستید که با دمپایی صندل های پیاده روی مد ظاهر شوید.