درب ضد سرقت در تبریز که به هیچ عنوان خراب نمی شود

فرستنده های رادیویی اساساً مانند نسخه خانگی کار می کنند این وسیله ای است که برای باز کردن درب ضد سرقت در تبریز گاراژ استفاده می شود.

کنترل های صفحه کلید از یک صفحه کلید عددی یا الفبایی برای دسترسی استفاده می کنند ممکن است یک رمز عبور یا شماره واحد برای همه وجود داشته باشد یا می توانید کدهای مختلفی را به افراد مختلف اختصاص دهید.

این رویکرد معمولاً در شرایطی مشابه مواردی که به کارتخوان ها متکی هستند اعمال می شود این نوع سیستم امنیتی مزیتی نسبت به کارت خوان دارد زیرا کسی نمی تواند با استفاده از کارت گم شده یا دزدیده شده وارد شود.

تنها با فشار دادن یک دکمه روی فرستنده، سیگنالی برای بازکن خودکار یا پرسنل امنیتی ارسال می شود تا درب را باز کنند.

درب

این یک راه حل عالی برای درب های بزرگی است که به آرامی باز می شوند شخصی که نیاز به ورود دارد می تواند یک دکمه را خیلی زودتر فشار دهد تا از تاخیر جلوگیری کند.

قفل های مغناطیسی بیشتر یک مکانیسم قفل هستند تا یک پروتکل امنیتی به همین دلیل، آنها اغلب باید در ترکیب با برخی از سیستم های امنیتی دیگر مانند کارت خوان یا صفحه کلید استفاده شوند.

این نوع قفل نسبت به قفل های مکانیکی چند مزیت دارد. هیچ قطعه متحرکی ندارد بنابراین دوام بیشتری خواهد داشت به همین ترتیب، احتمال گیر کردن آن بسیار کمتر است.

از یک آهنربای الکتریکی استفاده می کند که می تواند توسط سیستم الکتریکی ساختمان شما یا ترجیحاً توسط یک باتری جداگانه تغذیه شود.

هنگامی که برق قطع می شود، قفل به سرعت و تمیز درب را آزاد می کند این ویژگی آن را برای خروجی های اضطراری ایده آل می کند.

این قفل ها در واقع قوی تر از آن چیزی هستند که فکر می کنید آنها تمام راه را تا 1200 پوند نیرو پیش می برند.