ترمه ابراهیمی یزد که از تار و پود طلا درست شد

ترمه ابراهیمی یزد و ژاکت های ترمه زنانه در بازارها بسیار محبوب هستند زیرا ترمه مرغوب ترین و مرغوب ترین این پارچه است که نسبت به انواع دیگر برتری دارد. همچنین نرم، گرم و قوی است.

بسیار گران است و معمولاً برای اکثر افراد مقرون به صرفه نیست پشم پشمینه از بز پشمینه به دست می آید و اغلب آن را با ترمه اشتباه می گیرند.

با این حال، آنها بسیار متفاوت هستند و ویژگی های متفاوتی دارند پشمینه تلفیقی از چندین ماده مختلف است اما در مورد ترمه اینطور نیست قیمت آن نسبت به ترمه مناسب تر است برای یک مرد معمولی مقرون به صرفه است.

آیا می دانید چرا برخی از روسری های ترمه بسیار نرم هستند؟ این به این دلیل است که آنها با ترمه درجه یک ساخته می شوند که گفته می شود گران ترین در بین ترمه ها است.

ترمه

عرض آن به ازای هر مو حدود 14 میکرون است که پارچه را بسیار نرم و راحت می کند وقتی آن را لمس کنید، می دانید ارزشش را دارد.

ترمه درجه B حدود 18 تا 19 میکرون عرض در هر مو دارد که به این معنی است که کیفیت آن بعد از درجه A صاف می شود قیمت آن بسیار کمتر از درجه A است کیفیت آن نیز متوسط است.

این بدترین کیفیت پارچه ترمه را دارد بسیار خشن، ضخیم تر از دیگری و ناراحت کننده است همچنین بسیار ارزان است و شاید قیمت آن نصف یا کمتر از بقیه باشد معمولاً از آن لباس هایی ساخته می شود که تماس کمتری با پوست شما دارند یا اصلاً تماس ندارند.

پارچه ترمه در حال حاضر بازار خود را تضمین کرده است به دلیل بهترین کیفیت در کلاس و احساس راحتی که دارد، به طور گسترده در ساخت ژاکت، روسری، جوراب و غیره استفاده می شود.

ترمه به عنوان یک الیاف طبیعی، سازگار با محیط زیست، زیست تخریب پذیر است و به هیچ وجه تهدیدی برای محیط زیست نیست همچنین به حمایت از صنایع کلبه ای که فیبر را تولید و عرضه می کنند کمک می کند.

ترمه در مقایسه با الیاف مصنوعی مانند پلی استر یا نایلون که برای محیط زیست تخریب ناپذیر و سمی هستند، جایگزین ایمن، قابل اعتماد و راحت است.