تجارت و صادرات چرم اشبالت + قیمت خرید و فروش روز

صادرات چرم اشبالت طبیعی مدل عادی، که حالت پرزدار می باشد هم بسیار عالی است و در محصولات بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. بیشتر این چرم را به صورت سفارشی تولید میکنند و شما باید برای سفارش تولید یا خرید آن با ما ارتباط بگیرید، تا ما بتوانیم شما را در این رابطه بیشتر راهنمایی کنیم.

تجارت و صادرات چرم اشبالت + قیمت خرید و فروش روز

تجارت چرم اشبالت

تجارت چرم اشبالت مراکز فروش چرم طبیعی اشبالت در تهران، تعداد بسیار بالای دارد. اگر شما می خواهید که بدون واسطه خرید را انجام دهید، سایت هایی در اینترنت وجود دارند که کار پخش مستقیم چرم طبیعی را انجام می دهند و انواع چرم را به مشتریان عرضه می نماید. همچنین ارسال آنها به سراسر کشور ایران می باشد. شرکت ما یکی از این شرکت هاست که می تواند به شما این مدل چرم را در ضخامت های مختلف و در کیفیت های مختلف عرضه‌نماید. چرمی که به صورت خام، دباغی می شود ضخامت بسیار زیادی دارد ولی بعد از اینکه در خط تولید قرار گرفت، ضخامت آن کمتر می‌ شود. برای همین ما هیچ مشکلی برای این که بتوانیم چرم را در ضخامتی که شما مد نظر دارید تولید کنیم، نداریم. این چرم بیشتر برای کیف و کفش استفاده می‌شود و مدل صفحه خورده آن هم وجود دارد که استفاده زیادی در صنایع مختلف می‌شود.

در بین چرم های اشبالت، دو چرم داریم که یک مدل آن طبیعی و مدل دیگر آن مصنوعی می باشد. برای اینکه قیمت پارچه اشبالت را به دست آورید باید مدل مصنوعی آن را قیمت بگیرید. از لحاظ مقایسه که مطمئن باشید به هیچ عنوان کیفیت چرم اشبالت طبیعی قابل مقایسه با چرم مصنوعی اشبالت نخواهد بود. مطمئناً عمر مدل مصنوعی این چرم بسیار پایین می باشد و به هیچ عنوان نمی توان با مدل طبیعی رقابت کند. به خاطر اینکه مدل طبیعی آن کیفیت بسیار بالایی دارد. صنایع بزرگ دنیا در حال استفاده از مدل طبیعی آن هستند و مدل مصنوعی آن را به خاطر ارزان بودن قیمت، بعضی از تولیدی ها استفاده میکنند. البته ما به خاطر اینکه می‌توانیم بدون واسطه و مستقیم از درب کارخانه برای شما چرم مصنوعی را هم ارسال کنیم، از این بابت مشکلی نداریم.

ولی به شما پیشنهاد نمی دهیم که مدل مصنوعی آن را خریداری کنید زیرا اگر یکبار مدل طبیعی آن را بخرید به هیچ عنوان به سمت مدل مصنوعی آن نخواهید رفت. قیمت های متفاوتی در این چرم وجود دارد که برای دریافت آن باید با ما ارتباط بگیرید. قیمت چرم طبیعی اشبالت طبیعی بسیار بالاتر از چرم مصنوعی آن خواهد بود. کیفیت موادی که در تولید مدل طبیعی آن به کار رفته و پوست طبیعی که در تولید آن به کار می رود باعث شده تا قیمت آن افزایش پیدا کند. اگر پیشنهاد ما را میخواهید، ما به شما پیشنهاد می دهیم که مدل طبیعی آن را خریداری کنید.

قیمت چرم اشبالت

قیمت چرم اشبالت خرید چرم ارزان قیمت به شکل های مختلفی امکان پذیر است؛ زیرا هدف اصلی ما عرضه محصولات مرغوب و با کیفیت با قیمتی ارزان و مناسب است تا شرایط خرید برای شما مشتریان عزیز به راحتی فراهم شود. قیمت چرم گاوی به عوامل متعددی بستگی دارد. به عنوان مثال هزینه های اولیه و روش خرید و فروش این محصول از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت نهایی آن هستند. با خرید چرم اشبالت گاوی از این سایت می توانید محصول را به صورت عمده و کلی با قیمتی استثنایی خریداری کنید. در این روش خرید و فروش تولید کنندگان و فروشندگان با کاهش هزینه‌ های اولیه و حذف واسطه ها نازل ترین قیمت را برای چرم گاوی تعیین می کنند و محصول را به صورت مستقیم به دست مشتریان می رسانند.

تبریز به گونه‌های مختلف چرم اشبالت را در بازار عرضه می کند و یک مدل آن اینترنتی است که با استفاده از شرکت های بازرگانی، کار فروش آن ها را انجام می‌دهند. چرم طبیعی اشبالت در تبریز به دو گونه تولید می شود. اولین نمونه که شاید اطلاعات زیادی در رابطه با آن نداشته باشید چرم اشبالت صفحه خورده می باشد. حالا شاید برای شما سوال پیش آید که آیا چرم اشبالت صفحه خورده چیست؟ یک نمونه تصویر از آن را در پایین مشاهده میکنید و کاملا متوجه می شوید که منظور ما چیست. چرم اشبالت صفحه خورده یا فلوتر یا ساده در طرح های مختلفی تولید می شود و خوبی آن، ارزان بودن قیمت چرم اشبالت می باشد. اگر خواسته باشید مدل فلوتر گاوی را تهیه کنید، مطمئناً باید بهای بیشتری بپردازید ولی با خرید مدل اشبالت فلوتر که دقیق شبیه به مدل گاوی فلوتر میباشد با پرداختن بهای کمتری می توانید آن را خریداری کنید.

چرم اشبالت طبیعی اصل

چرم اشبالت طبیعی اصل استفاده از چرم اشبالت گاوی برای تولید بسیاری از محصولات چرمی مانند انواع کیف و کفش، مورد توجه قرار دارد. مرکز فروش چرم اشبالت گاوی این محصول را با بالا ترین کیفیت و قیمتی استثنایی در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می دهد. قیمتی که برای این محصول در نظر گرفته می شود به عوامل متعدد و مختلفی بستگی دارد؛ اما تولید کنندگان تلاش می‌ کنند تا در نهایت نازل ترین قیمت را برای آن تعیین کنند.

شما به دو صورت می‌توانید چرم آستری را خریداری کنید. در اولین حالت می‌توانید خرید چرم طبیعی اشبالت آستری را انجام دهید که مطمئناً بهتر از چرم مصنوعی و مدل مصنوعی آن خواهد بود. در حالت دوم می توانید مدل مصنوعی آن که به آن آستر اشبالت می‌گویند را خریداری کنید و از آن استفاده کنید. مدل مصنوعی بصورت متری به فروش میرسد. باز هم اگر نظر کارشناسان شرکت ما را میخواهید بدانید، مدل طبیعی آن بهترین گزینه برای تولید شما است و می توانید بهترین نمونه محصولات را با مدل طبیعی آن تولید کنید. انتخاب رنگ شما به دلخواه می باشد و حتی سفارش تولید را هم قبول می‌کنیم و تمامی قیمت های ما قیمت تولید است.

چرم اشبالت طبیعی اصل

چرم اشبالت طبیعی اصل افراد زیادی فکر می‌ کنند که چرم جیر و اشبالت یک مدل هستند و هیچ تفاوتی با هم ندارند. همچنین از یک مواد برای تولید آن ها استفاده می شود. اما این گونه نیست برای اینکه چرم جیر کیفیت بسیار بالاتری نسبت به چرم اشبالت دارد. به طور کلی ما تفاوت خاصی در بین این دو چرم نمی بینیم و از نظر ظاهری مثل هم هستند. ولی اگر خواسته باشید از لحاظ دوام و مقاومت مقایسه کنید با اینکه از یک لایه که لایه جیر هست تولید می شود، کیفیت چرم جیر از مدل اشبالت بسیار بالاتر است. ولی به طور کلی چیزی که در بین تولید کننده ها مرسوم می باش، چرم اشبالت اصل است و استفاده بسیار زیادی از این چرم در صنایع می شود.

اگر در حوزه چرم مشغول به فعالیت باشید متوجه خواهید شد که هر چرمی که درخواست می کنید، طبقه بندی آن توسط کیفیت انجام شده و مدل های مختلفی موجود است. لازم به ذکر است که چرم اشبالت همینگونه طبقه‌بندی می‌شود و در مدل‌های بسیار با کیفیت و بسیار ضعیف قیمت ها متغیر است. به عنوان مثال، یک مدل چرم وجود دارد که برای دستکش های ایمنی استفاده می‌شود.

تهران عرضه‌کننده بسیار زیادی دارد که میتواند به شما چرم اشبالت را در مدل های طبیعی و مصنوعی ارائه دهد. اگر خواهان آن هستید که در رنگ بندی مختلف خرید چرم طبیعی اشبالت را انجام دهید باید به شرکت بازرگانی که کار تولید این مدل چرم را انجام می‌دهد، مراجعه کنید و درخواست تولید آن را در تیراژی که مد نظرتان است بدهید.

خواص چرم اشبالت طبیعی

خواص چرم اشبالت طبیعی خصوصیت اصلی این چرم پرزدار بودن آن می باشد که با بقیه چرم ها که سطح آن صاف است متفاوت است و به راحتی از دیگر چرم ها تشخیص داده می‌شود. این چرم با استفاده از پوست گاو و یا گوساله تولید شده و با هیچ پوست دیگری نمی توان تولید چرم طبیعی اشبالت را انجام داد. از لحاظ ضخامت هم تنوع بسیار زیادی دارد. تنها چرمی که طیف رنگی بسیار گسترده و بزرگی در طیف رنگی مختلف در حال تولید دارد، همین چرم می‌باشد.

در خرید چرم طبیعی اشبالت باید دقت کنید که این موارد را اطلاع داشته باشید و حتی اگر رنگ مورد نظر شما موجود نبود، آن رنگ در تیراژ مورد نظر شما تولید خواهد شد و به شما ارائه می شود. شاید در بازار دیده باشید که بعضی از تولید کننده ها این چرم را اشپالت صدا می زنند، این هم درست است و یکی از از نام های دیگر این چرم می باشد که بیشتر، نام اشبالت در بین تولید کننده ها و بازار مرسوم است. از لحاظ کاربرد هم باید بدانید که کاربرد این چرم بسیار بالاست و در حوزه‌های مختلف قابل استفاده می باشد. حتی برای دستکش های ایمنی هم از این چرم استفاده می کنند.

پخش چرم اشبالت طبیعی

پخش چرم اشبالت طبیعی آگاهی از برخی اطلاعات درباره چرم اشبالت گاوی کمک می کند تا تشخیص این محصول به راحتی امکان ‌پذیر باشد. اکنون به برخی از مهمترین و برجسته ترین ویژگیها و مشخصات چرم اشبالت گاوی اشاره می کنیم و نحوه تولید این محصول را مورد بررسی قرار می دهیم: به طور کلی چرم به دست آمده از پوست گاو سه نوع دارد. چرم اشبالت گاوی یکی از انواع پر طرفدار چرمی است که از پوست این حیوان به دست می آید. این نوع چرم از پایین ترین لایه های پوست گاو حاصل می شود و قبل از عرضه در بازار و استفاده برای تولید محصولات مختلف، تغییرات زیادی روی آن ایجاد می شود.

به تغییراتی که روی پوست گاو برای تولید چرم اشبالت انجام می ‌شود دباغی می ‌گویند. دباغی چرم کمک می‌ کند تا محصول کیفیت بالا تری داشته باشد و ضخامت و استحکام آن افزایش پیدا کند. چرم اشبالت گاوی تقریباً حالت مخمل دارد. از این چرم برای تولید بسیاری از کیف ها و کفش های دخترانه و محصولات دیگری مانند رومیزی های چرمی استفاده می شود. همان طور که گفته شد این چرم دوام و طول عمر بالایی دارد و علت اصلی طول عمر بالای چرم گاوی، ضخامت نسبتاً بالای آن می باشد. برای شستشوی چرم ‌گاوی باید از مواد شوینده مخصوص استفاده شود؛ در غیر این صورت ممکن است که حالت مخمل و برجسته این نوع چرم از بین برود و ویژگی ‌های اولیه خود را از دست بدهد.

چرم اشبالت طبیعی اصل

چرم اشبالت طبیعی اصل تمامی تولید کننده های محصولات چرمی امروزه دیگر به مراکز حضوری مراجعه نمی کنند و با وجود اینترنت که کارها را بسیار آسان کرده است دیگر نیازی به حضور ندارند و در اینترنت سفارش خود را ثبت می نمایند. همچنین چرم ها برای این تولیدکننده ها ارسال می شود و در این روش خرید دیگر به هیچ عنوان دغدغه دیگری را نخواهند داشت. اینترنت محل بیشتر کسب و کارها است و یکی از این کسب و کارها، شرکت‌های بازرگانی هستند که به فروش چرم طبیعی اشبالت به صورت عمده فعالیت می کنند.

به طور کلی روش های بسیار زیادی وجود دارد که شما بتوانید نگهداری چرم را انجام دهید. ولی چون این چرم به صورت پرز دار فرآوری‌شده، روش های نگهداری آن با دیگر چرم ها کمی تفاوت دارد. زمانی که خرید چرم طبیعی اشبالت را انجام می دهید باید از روش‌های نگهداری آن هم اطلاع داشته باشید. اگر چرم اشبالت شما دارای چربی و رطوبت آب شده باید اول با یک دستمال رطوبت و چربی آن را گرفته، برای از بین بردن چربی بر روی چرم باید از پودر تالک استفاده کنید. به دلیل پرزدار بودن چرم، باید آن را در مقابل باران یا آب قرار ندهید، زیرا در مقابل آب و رطوبت واکنش نشان می دهد و برای این کار هم می توانید از یک راه حل استفاده کنید که استفاده از اسپری ضد آب قبل از رفتن به باران می باشد. از گرمای غیر طبیعی مثل سشوار برای خشک کردن رطوبت چرم استفاده نکنید، چون به مشکل میخورید. بگذارید به صورت طبیعی و در هوای گرم ،خشک شود. این چرم به طور کلی مقاومت بسیار زیادی در مقابل نور آفتاب دارد. اگر چرم هم کثیف شده می‌توانید از برس استفاده کنید و چرم را تمیز کنید.

چرم اشبالت همانگونه که مستحضر هستید از لایه دوم چرم گاوی تولید می شود و رویه کار دارای پرزهایی ست که نرمی و لطافت خاصی را هم به چرم بخشیده. بنابراین رویه کار معمولا همانند پشت آن پرزدار می باشد. چرم اشبالت طبیعی می بایست یک سری ویژگی ها داشته باشد تا هم اصل بودنش مشخص شود؛ هم درجه کیفیت آن را می توان براساس برخی از این خصوصیاتی که ذکر خواهد شد بررسی نمود. در مرحله اول، اگر پشت چرم حالت تار و پودی داشته باشد (همانند پارچه) قطعا چرم مصنوعی ست؛ هرچند ممکن است رویه کار شبیه چرمهای اصلی باشد.

برای سنجش میزان کیفیت چرم اشبالت، پیشنهاد می شود ابتدا پشت چرم را بررسی کنید، اگر پرزهای بلند داشته باشد نشانه خوبی نیست! اما وجود پرزهای کوتاه و منظم نشان از کیفیت خوب چرم دارد. همچنین یکدست بودن رنگ چرم، عدم وجود زدگی و پارگی در چرم و … از مؤلفه های مهمی ست که حتما در قیمت نهایی چرم کاملا تأثیر گذار می باشد.