با خوردن فندق بو داده نمکی  می توانید تا یک هفته سیر بمانید

فندق بو داده نمکی همچنین در مدیریت سطح قند خون و کاهش خطر ابتلا به دیابت مفید است یک مطالعه نشان می دهد که افزودن فندق به رژیم غذایی، لیپوپروتئین-کلسترول با چگالی بالا (HDL-C) را در بدن کاهش می دهد که به کنترل سطح قند کمک می کند.

طبق تحقیقات، فندق دارای خواص آنتی اکسیدانی است افزودن آنها به رژیم غذایی، التهاب و استرس اکسیداتیو را در بدن کاهش می دهد، زیرا حاوی اسیدهای چرب تک غیراشباع و چندین ماده مغذی سالم دیگر است.

بنابراین، فندق خطر ابتلا به بیماری های مزمن را در بدن کاهش می دهد. یک مطالعه حیوانی همچنین نشان می دهد که فندق دارای اثرات کاهش قند خون در زنان است که به مدیریت دیابت کمک می کند.

فندق

فندق حاوی ویتامین های ضروری مانند C و E و مواد معدنی مانند منیزیم، کلسیم، آهن و پتاسیم است که سلامت استخوان ها را بهبود می بخشد و خطر پوکی استخوان را کاهش می دهد.

فندق همراه با چندین فواید سلامتی، ایمنی کلی بدن را تقویت می کند طبق تحقیقات، مقادیر بالای ترکیبات فنلی و خواص آنتی اکسیدانی فندق از بدن در برابر عفونت ها محافظت می کند و خطر ابتلا به بیماری های مزمن را کاهش می دهد.

ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای بدن با هم درشت مغذی ها نامیده می شوند آنها برای سلامت کلی ضروری هستند.

یکی از مهمترین فواید افزودن فندق به رژیم غذایی این است که ریزمغذی ها را برای بدن به خصوص در بزرگسالان فراهم می کند.

طبق یک مطالعه، فندق باعث افزایش تعداد مواد مغذی ضروری در بدن مانند ویتامین E و منیزیم می شود این امر خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند آلزایمر، دیابت، سرطان، مشکلات قلبی و کبدی را کاهش می دهد.

فندق همچنین می تواند به بهبود باروری در زنان کمک کند طبق تحقیقات، غذاهای غنی از پروتئین، لیپیدها و آنتی اکسیدان ها برای افزایش باروری در زنان ضروری هستند.

از آنجایی که فندق منبع خوبی از این مواد مغذی است، مفید است. فندق همچنین حاوی مواد معدنی مانند سلنیوم، آهن، روی و کلسیم است که باروری زنان را بهبود می بخشد.