استفاده درست از ژاکت چرم

اگر اجازه دهید ژاکت چرمی خود خشک شود یا ترک بخورد، اگر به درستی نگهداری شود، به همان شیوه از شما محافظت نخواهد کرد. در تمام فصل هایی که هنگام موتور سواری می پوشید، از شما در برابر آب و هوای بد و آب و هوای بد محافظت می کند، بنابراین سزاوار مراقبت ویژه است، درست است؟

ژاکت چرمی یکی از اقلام اساسی است که هر مردی باید در کمد لباس خود داشته باشد. با این حال، یک ژاکت چرم با کیفیت باید با صبر و حوصله مراقبت شود. هنگامی که به مراقبت از لباس فکر می کنید، مهم است که بدانید از چه نوع ماده ای استفاده شده است. مراقبت خوب از لباس می تواند باعث ماندگاری لباس شما شود. شما نمی توانید آن را مانند سایر لباس ها فقط در ماشین لباسشویی بیندازید. یک راهنمای تمیز کردن خوب می تواند باعث شود یک ژاکت چرمی به خوبی کار کند و برای مدت طولانی تری به شما خدمت کند.

چرم

چگونه یک ژاکت چرم را در خانه تمیز کنیم

قسمت بیرونی ژاژاکت چرمی شما، واقعاً قسمتی است که بیشترین آلودگی و گرد و غبار را جمع می کند. این احتمالاً بخشی است که شما را بیشتر نگران می کند تا مطمئن شوید که لباس های چرمی شما همانند صندل چرم مشهد تمیز و تمیز به نظر می رسند.

بیشتر اوقات  چرمی شما به راحتی لکه ها را جذب نمی کند. با این حال، باید مطمئن شوید که چه چیزی را برای تمیز کردن چرم انتخاب کنید، زیرا نمی خواهید از چیزی استفاده کنید که به پتینه رنگی طبیعی یا پوسته ژاژاکت آسیب برساند.

از هر چیزی که شامل سیلیکون یا موم باشد خودداری کنید زیرا باعث خشکی پوست می شود. همچنین از محصولات روغنی با منشاء حیوانی خودداری کنید. استفاده از فرآورده های روغن حیوانی می تواند در بیشتر موارد باعث تغییر رنگ پوست شود.

چرم

چرم بزی

مهم است که پاک کننده ای را انتخاب کنید که برای پوست مناسب باشد. اگر در تشخیص اینکه از کدام یک استفاده کنید مشکل یا مشکل دارید، به آنچه دستورالعمل های تمیز کردن واقعی روی لباس می گوید توجه داشته باشید. دستورالعمل ها را دنبال کنید و از پاک کننده های مناسب استفاده کنید.

تمیز کردن ژاکت چرمی: از دستمال مرطوب بچه استفاده کنید

برای اهداف تمیز کردن عمومی، یا اگر ژاکت چرمی شما مثل کمربند زنانه چرم دارای نقطه یا لکه خاصی مانند لکه غذا است، از دستمال مرطوب کودک برای پاک کردن هرگونه کثیفی و کثیفی استفاده کنید. به هیچ وجه به پوست آسیب نمی رساند. گرد و غبار و لکه های لکه دار ژاکت چرمی را تمیز کنید. شما به راحتی می توانید این اضافات ناخواسته را به سرعت و به طور موثر حذف کنید.