استفاده از گردنبند طبی تن یار موجب افزایش عفونت در خون می شود

گردنبند طبی تن یار ابزارهای قابل حملی هستند که معمولاً توسط افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن یا افرادی که در معرض خطر سقوط شدید قرار دارند استفاده می‌شوند.

گردنبند طبی تن یار می توانند به افرادی که به تنهایی زندگی می کنند، در بحران هستند و یا به کمک سریع نیاز دارند، آرامش خاطر ایجاد کند.

با کلیک بر روی دکمه روی گردنبند طبی تن یار صاحب آن به یک شرکت نظارتی 24 ساعته متصل می شود که بلافاصله با استفاده از فناوری مکان یابی GPS کمک ارسال می کند.

برای تعیین بهترین گردنبندهای هشدار پزشکی، تیم تحریریه فوربس هلث داده‌های نزدیک به 60 سیستم هشدار پزشکی را در 20 شرکت تجزیه و تحلیل کرد و آن را بر اساس توانایی تشخیص سقوط خودکار، اتصال بی‌درنگ به نماینده واکنش اضطراری، به سه رتبه برتر کاهش داد.

گردنبند

در صورتی که فردی که گردنبند طبی تن یار می‌بندد، یک نگرانی پزشکی یا اورژانسی را تجربه می‌کند، به سادگی دکمه کمکی را که روی آویز قرار دارد فشار می‌دهد.

این دستگاه سیگنالی را به مرکز نظارت از راه دور سیستم می فرستد و کاربر را با یک متخصص پاسخ اضطراری مرتبط می کند.

اغلب، اپراتور کاربر سیستم را با یکی از اعضای خانواده یا دوستی که در اطلاعات تماس ترجیحی آنها ذکر شده است متصل می کند و به آنها اطلاع می دهد که به کمک نیاز دارند.

در شرایط اضطراری واقعی، کارشناس پاسخ به اعزام آمبولانس، پلیس یا آتش نشانی محلی به خانه کاربر کمک می کند.

تصمیم به سرمایه گذاری در یک گردنبند هشدار پزشکی معمولاً پس از تغییر محسوس در سلامت یا تحرک فرد اتفاق می افتد.

با این حال، این تغییرات نباید احساس استقلال فرد را کاهش دهد فناوری سیستم هشدار پزشکی با ارائه دستگاه‌های پوشیدنی که می‌توانند تشخیص سقوط خودکار، ردیابی مبتنی بر GPS و پوشش سلولی 4G LTE را ارائه دهند، همچنان بهبود می‌یابد، که همگی احضار کمک اضطراری به مکان دقیق پوشنده را آسان می‌کنند.

هر کسی که می‌خواهد از این لایه ایمنی اضافی در حین پیمایش در زندگی روزمره بهره مند شود باید یک گردنبند هشدار پزشکی را به برنامه سلامتی خود اضافه کند.