استفاده از صابون گلنار سبز برای براق کردن لاستیک ماشین های نیسان

آیا می دانستید که صابون گلنار سبز کاربردهای دیگری نیز دارد؟ برای یک شیمیدان، صابون چیزی است که وقتی نمک های سدیم اسیدهای چرب را بجوشانید، به دست می آورید.

برای من و شما، این فقط صابون است که بیشتر به خاطر پاک کردن کثیفی از دست‌های کثیف یا شستن لباس‌ها یا ظرف‌ها شناخته می‌شود.

آیا می دانستید که کاربردهای بیشتری از صابون وجود دارد؟

ابتدا یک نکته من سال هاست که از صابون گلنار مایع زیر استفاده می کنم این کاملا بهترین صابون برای برش چربی است داون اولترا پلاتینیوم من یک پارچ بزرگ دوباره از آن را نیز نگه می دارم اگر چیزی بهتر از این پیدا کردید به من اطلاع دهید.

ناخن‌هایتان را تمیز نگه دارید در حالی که در باغچه یا گلدان‌ها کار می‌کنید، ناخن‌هایتان را روی یک تکه صابون بخراشید تا تکه‌هایی از زیر آنها جمع شود این کار از ایجاد کثیفی در زیر ناخن های شما جلوگیری می کند و صابون به راحتی شسته می شود.

صابون

حشرات را از گیاهان دور نگه دارید: صابون به عنوان یک دافع حشرات عمل می کند و می تواند گیاهان شما را از خورده شدن توسط حشرات محافظت کند.

صابون را با آب مخلوط کنید تا کف کند، سپس محلول آب را در یک بطری بریزید و سطح زیرین برگ های گیاه را اسپری کنید.

گزش حشرات خارش را از بین ببرید برای تسکین فوری خارش، محل گزش را با یک تکه صابون مرطوب بمالید همچنین به تمیز نگه داشتن گزش ها کمک می کند.

لباس های خود را تازه نگه دارید: قطعات صابون گلنار را در کمدها، کشوها، چمدان ها و سطل هایی که لباس های خود را در آن نگهداری می کنید قرار دهید همچنین حشرات را دفع می کند و از بوی کپک جلوگیری می کند.

لکه ها را از روی پارچه پاک کنید: یک تکه صابون سفید مرطوب را روی لکه ها بمالید، سپس لباس ها را بشویید

علامت گذاری سجاف: به جای استفاده از گچ علامت گذاری که از فروشگاه خریداری شده است از یک تکه صابون برای کشیدن خطی برای سجاف استفاده کنید راحت تر از گچ شسته می شود.

دافع حشرات خانگی: آب و صابون را مخلوط کرده و در یک بطری اسپری قرار دهید و در اطراف خانه خود اسپری کنید تا خانه شما از شر عنکبوت ها و حشرات خلاص شود.