استفاده از خیارشور بشکه ای برای کراتین مو

خیارشور بشکه ای می توانند به شدت از نظر رنگ متفاوت باشند و می توانند از زرد کم رنگ و نارنجی تا سبز روشن باشند.

برخی پوست صاف دارند، در حالی که برخی دیگر خوشه های کوچک دارند شکل آنها می تواند گرد یا کمی مستطیل باشد و می توانند در هر جایی بین 1 تا 4 اینچ (3 تا 10 سانتی متر) رشد کنند.

گوشت آنها معمولاً سفید یا سبز روشن است و دانه های آن در وسط آن به خوبی توسعه یافته است خیارهای گرد طعم معطرتری نسبت به انواع دیگر دارند، اغلب با شیرینی و تلخی مرکباتی و تلخی بسیار کم.

بهترین راه برای لذت بردن از آنها، خوردن آنها به صورت خام است، اگرچه می توان آنها را ترشی نیز کرد.

اگر می خواهید در باغ خود خیارهای گرد بکارید، برخی از خیارهایی که به شما توصیه می کنیم عبارتند از کریستال لیمو و سیب کریستال، خیار مارون یا انواع آسیایی مانند دوزاکایا.

بهتر است توجه داشته باشید که برخی از ارقام که به عنوان خیار گرد فروخته می شوند، مانند هندوانه و هندوانه گرد، به جای خیار با خربزه ارتباط نزدیکی دارند.

خیار
وقتی به خیار فکر می کنید، اولین چیزی که به ذهنتان خطور می کند یک میوه بلند و سبز تیره است نه تنها این، بلکه بسیاری از راهنمایان باغبانی از چیدن خیارها به محض زرد شدن توصیه می کنند، زیرا این نشانه تلخی و پیری است.

با این حال، برخی از انواع خیار به رنگ زرد در نظر گرفته شده است – برخی حتی می توانند سفید باشند.

بنابراین، انواع خیار زرد و سفید چه تفاوتی با خیارهای معمولی دارند؟ این خیارها می توانند در هر رنگی باشند، از سفید و کرم گرفته تا زرد و نارنجی روشن برخی از آنها حتی می توانند رنگارنگ باشند، با نوارهای تیره در امتداد پوست.

میوه می تواند گرد یا مستطیلی باشد و از اندازه توپ تنیس تا یک کدو حلوایی کوچک باشد طعم آنها به همان اندازه متنوع است، برخی از انواع آن درست مانند خیارهای سبز معمولی طعم دارند، در حالی که برخی دیگر میوه ای مشخص دارند.

به طور کلی، بهتر است آنها را در جوانی برداشت کنید زیرا هرچه زمان بیشتری را صرف درخت انگور می کنند، ترشی یا تلخی قابل توجهی پیدا می کنند.